Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed rokiem
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Rośnie sprzedaż ofert egzotycznych
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Innowacje w Travelplanet
Serwis Travelplanet wzbogacił się o nową funkcjonalność - rozbudowany schowek ofert z możliwością porównywania.
- Zdajemy sobie sprawę, że na rynku są tysiące ofert . Wyszukanie ich i porównanie jest często bardzo trudne - mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl - Cały czas pracujemy nad usprawnieniem wyszukiwania i ułatwieniem wyboru klientowi. Największą zaletą nowego schowka jest możliwość porównywania ofert, podobnie jak sklepach z branży elektronicznej, kiedy produkt jest zaawansowany i złożony z wielu opcji.
Wycieczki można ułożyć w kilku kolumnach, co ułatwia porównanie poszczególnych parametrów jak wyżywienie, zakwaterowanie, czy cenę. Co więcej schowek umożliwia modyfikację parametrów. Klient porówna nawet oferty z różnych kategorii produktowych jak wycieczkę na Seszele z wypadem na narty.
- Często klienci nie wiedzą, czy bardziej się opłaca pojechać na wczasy tygodniowe do Egiptu all inclusive, czy korzystniejsza jest wycieczka objazdowa po Maroku z dwoma posiłkami - tłumaczy Radosław Damasiewicz. - To jest trudne do porównania. Nasz schowek to umożliwia i dokładnie pokazuje różne świadczenia.
Klient korzystający z serwisu Travelplanet.pl ma nie tylko możliwość postawienia interesujących go oferty w schowku, ma także pewność, że te oferty pozostaną w nim przez cały okres ich ważności. Nie trzeba się w tym celu logować - system rozpoznaje pliki cookie i przypomina klientowi, co interesowało go podczas poprzednich wizyt na portalu.
- Otwieramy się na nowe funkcjonalności, które pomagają klientom. Nowy schowek jest jedną z nich. Na pewno będziemy szukać kolejnych opcji - obiecuje Radosław Damasiewicz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Europejskie linie lotnicze zmodyfikują ofertę?
Airberlin notuje spadek liczby pasażerów
Agoda.com i Singapore Airlines partnerami
Turcja strategicznym kierunkiem Neckermanna
Lotnisku w Łodzi (nie)grozi upadłość
Infor rozszerza ofertę dla branży hotelarskiej
Polski turysta nie zawsze ubezpieczony
Co wybierają polscy turyści na zimę?
Czy będą dodatkowe kontrole na lotniskach?
Pełna oferta LOT-u w Amadeusie
