Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed rokiem
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Rośnie sprzedaż ofert egzotycznych
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Innowacje w Travelplanet
Serwis Travelplanet wzbogacił się o nową funkcjonalność - rozbudowany schowek ofert z możliwością porównywania.
- Zdajemy sobie sprawę, że na rynku są tysiące ofert . Wyszukanie ich i porównanie jest często bardzo trudne - mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl - Cały czas pracujemy nad usprawnieniem wyszukiwania i ułatwieniem wyboru klientowi. Największą zaletą nowego schowka jest możliwość porównywania ofert, podobnie jak sklepach z branży elektronicznej, kiedy produkt jest zaawansowany i złożony z wielu opcji.
Wycieczki można ułożyć w kilku kolumnach, co ułatwia porównanie poszczególnych parametrów jak wyżywienie, zakwaterowanie, czy cenę. Co więcej schowek umożliwia modyfikację parametrów. Klient porówna nawet oferty z różnych kategorii produktowych jak wycieczkę na Seszele z wypadem na narty.
- Często klienci nie wiedzą, czy bardziej się opłaca pojechać na wczasy tygodniowe do Egiptu all inclusive, czy korzystniejsza jest wycieczka objazdowa po Maroku z dwoma posiłkami - tłumaczy Radosław Damasiewicz. - To jest trudne do porównania. Nasz schowek to umożliwia i dokładnie pokazuje różne świadczenia.
Klient korzystający z serwisu Travelplanet.pl ma nie tylko możliwość postawienia interesujących go oferty w schowku, ma także pewność, że te oferty pozostaną w nim przez cały okres ich ważności. Nie trzeba się w tym celu logować - system rozpoznaje pliki cookie i przypomina klientowi, co interesowało go podczas poprzednich wizyt na portalu.
- Otwieramy się na nowe funkcjonalności, które pomagają klientom. Nowy schowek jest jedną z nich. Na pewno będziemy szukać kolejnych opcji - obiecuje Radosław Damasiewicz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Europejskie linie lotnicze zmodyfikują ofertę?
Airberlin notuje spadek liczby pasażerów
Agoda.com i Singapore Airlines partnerami
Turcja strategicznym kierunkiem Neckermanna
Lotnisku w Łodzi (nie)grozi upadłość
Infor rozszerza ofertę dla branży hotelarskiej
Polski turysta nie zawsze ubezpieczony
Co wybierają polscy turyści na zimę?
Czy będą dodatkowe kontrole na lotniskach?
Pełna oferta LOT-u w Amadeusie
