Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Poszukiwany pilot/ przewodnik Kraków-Wąwóz Homole...
- Pilot z językiem hiszpańskim/ portugalskim
- Współpraca
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- KRAKÓW- specjalista ds. organizacji wyjazdów...
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowych funkcji do Travelport Smartpoint - aplikacji handlowej dla biur podróży.
Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze funkcje najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
- Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
- Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
- Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
- Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
- Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.
Najnowsza wersja aplikacji jest również zintegrowana z rozwiązaniem Rich Content and Branding dla linii lotniczych, co zwiększa możliwości sprzedaży produktów powiązanych. Z rozwiązania tego korzysta już ponad 80 linii lotniczych (ostatnio do tego grona dołączyły linie United Airlines), co pozwala pracownikom biur podróży na porównywanie i sprzedawanie produktów i usług linii lotniczych, lepsze zrozumienie oferty linii oraz zwiększenie przychodów biur poprzez sprzedawanie klientom dodatkowych usług, takich jak płatne miejsca, dodatkowy bagaż, specjalne posiłki czy możliwość korzystania z pokładowej sieci Wi-Fi.
Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint zostanie wdrożona w biurach podróży na całym świecie w najbliższych kilku tygodniach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
20 procentowy wzrost ilości wyjeżdżających na
Miniony rok udany dla
Katastrofa samolotu linii TransAsia Airways
Agoda będzie współpracowała z Jeju Air
Prezes Kolei Śląskich nie płacił ZUS. Był chory.
Nowy program Odpowiedzialne Smażenie
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży
Noclegi w polskich górach tańsze niż rok temu
Polscy turyści obniżają standard
Jednodniowe restauracje zawitają do Katowic
I etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013 zakończony
5% taniej, ale tylko u ... wszystkich!
Podsumowanie Europejskiego Kongresu SPA 2013