Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
- Piloci Wyjazdów Zagranicznych typu Incentive...
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Poszukiwany pilot/ przewodnik: Praga 21-24.05.2024
- Szukam Pilota / Przewodnika Berlin/Drezno
- Zestaw Tour Guide
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Doradca wakacyjny BP ITAKA Rzeszów Millenium Hall
- Orient Travel Product Manager Katowice
- Kierownik Salonu Franczyzowego TUI Wrocław
Foodpanda wchodzi na nowe rynki
W pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku Foodpanda uruchomiła swój serwis i aplikację mobilną w ośmiu nowych krajach na świecie, z czego aż trzy z nich to kraje z regionu Europy Centralnej i Wschodniej.
Piotr Łagowski, Dyrektor Zarządzający Foodpanda na rynki CEE jest zadowolony z rozwoju swojej firmy. "Ponadprzeciętna dynamika ekspansji na rynku Europy Centralnej i Wschodniej jest dla nas dowodem na to, że nasz region jest niezwykle istotny w rozwoju całej firmy. - dodał.
Z początkiem roku serwis i aplikacja mobilna Foodpanda zostały uruchomione w Algierii, Azerbejdżanie, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, a także w Libanie, Ugandzie i Kazachstanie. W kolejnych miesiącach właściciele Foodpanda planują wejście serwisu i aplikacji na nowe rynki. Jeszcze rok temu - niecałe 12 miesięcy od uruchomienia serwisu w maju 2012 roku - firma działała w 20 krajach. Szybki wzrost berlińskiego startupu plasuje go na pozycji lidera pod względem ekspansji wśród wszystkich biznesów należących do Rocket Internet.
Globalny Dyrektor Zarządzający Foodpanda, Ralf Wenzel zwrócił uwagę, że klienci potrzebują takich serwisów jak Foodpanda. " Jesteśmy firmą o zasięgu globalnym. Dotarcie do nowych rynków, daje nam ogromną przewagę nad konkurencją. Przyspieszony wzrost Foodpanda jest dowodem na to, że nasz model działa i że nasi klienci korzystają z wygody, jaką im oferujemy." - powiedział.
Foodpanda w ciągu zaledwie 22 miesięcy rozprzestrzeniła się na 40 krajów - notując 100% wzrost. Do tej pory właściciele startupu zgromadzili łącznie 48 mln dolarów w dofinansowaniu pochądzącym z funduszy inwestycyjnych venture capital, m.in. Investment AB Kinnevik i Phenomen Ventures.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Najlepsze Śląskie restauracje zapraszają
X edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Wrocław gospodarzem Sportów Nieolimpijskich
Warsztaty dla branży gastronomicznej
Sofia: branża turystyczna mówi NIE zakazowi palenia
Baltic Ground Services - kierunek Włochy
HRS oraz iJET oferują wspólne narzędzie
Rewolucja w świętokrzyskiej turystyce
Wpisy dzieci w paszportach rodziców tracą ważność
Eurolot zawiesza loty do Szczecina
Baltic Ground Services odpowiedzialny za catering
Chochołowy Dwór serwuje dania z tradycyjnego pieca opalanego drewnem
WOW - nowa linia lotnicza w Polsce