Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Sto mln euro dochodu po pierwszym roku współpracy
W pierwszym roku współpracy strategicznej pomiędzy airberlin i Etihad Airways obu liniom lotniczym udało się przewieźć we wspólnej sieci połączeń ponad 300 tysięcy pasażerów i osiągnąć wspólnie dodatkowy dochód w wysokości 100 milionów euro. Tym samym początkowe oczekiwania zostały znacznie przekroczone.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy obie strony rozpoczęły również współpracę w obszarze zaopatrzenia. Przyniosła ona widoczne efekty w dziedzinie międzynarodowego zakupu paliwa oraz obsługi naziemnej, i oszczędności rzędu wielu milionów.
Do najważniejszych wydarzeń ostatnich 12 miesięcy należą:
• wspólnie osiągnięty dochód w wysokości ok. 100 milionów euro;
• przewiezienie łącznie ponad 300 tysięcy pasażerów we wspólnej sieci połączeń;
• wspólna sieć połączeń lotniczych z 239 lotniskami na całym świecie;
• oszczędności rzędu wielu milionów dolarów w wielu dziedzinach działalności biznesowej.
- W ciągu jednego roku poszerzyliśmy ofertę lotów codeshare o 87 połączeń. Obecnie airberlin i Etihad Airways oferują wspólnie połączenia z 239 lotniskami w 77 krajach. Stale poszerzamy tę ofertę - aktualnie o nowe lotniska w Azji, np. Tokio i Pekin, do których linie Etihad Airways startują ze swojego macierzystego portu lotniczego w Abu Dhabi - powiedział Hartmut Mehdorn, Chief Executive Officer linii airberlin.
Dzięki osiągniętym dochodami oszczędnościom linie Etihad Airways uzyskały zwrot pierwotnej inwestycji w wysokości 105 milionów dolarów.
Na początku roku linie airberlin i Etihad Airways ogłosiły, że połączą swoje programy Boeing 787 Dreamliner. Dzięki tym działaniom, które obejmują 56 samolotów, obie linie lotnicze zaoszczędzą miliony dolarów, które wspólnie wydały na ogromne zamówienie samolotu Boeing 787.
W ramach programu obie linie lotnicze dzielą się infrastrukturą i wspólnie przeprowadzają konserwację. Razem opracowują programy szkoleniowe, optymalizują zakupy mechanizmu napędowego, części zamiennych, wyposażenia oraz systemu rozrywkowego na pokładzie, jak również pracują nad udoskonaleniem produktów do nowego typu samolotu.
Poza programem Boeing 787 Etihad Airways oferuje airberlin szereg korzyści wynikających z kontraktu z dostawcą technologii podróży, firmą Sabre Airline Solutions, opiewającego na wiele miliardów dolarów.
airberlin i Etihad Airways wspólnie pracują nad stworzeniem "centrów doskonałości", w których połączą zdobyte przez obie strony kwalifikacje i zasoby.
Przykładowo w 2013 roku Etihad Airways zaoferuje pilotom airberlin szkolenia i możliwości dalszej edukacji, które będą miały miejsce w renomowanej instytucji w Abu Dhabi. airberlin i Etihad Airways połączyły także programy lojalnościowe top bonus i Etihad Guest, dzięki czemu ich członkowie mogą zbierać mile premiowe i statusowe, podróżując liniami obu przewoźników.
W ramach zintegrowania programów lojalnościowych obie linie lotnicze w ciągu pierwszych 12 miesięcy współpracy połączyły również swoje programy lojalnościowe dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
PZOT: Sprzedaż oferty letniej spada
Z Amsterdamu do Dubaju polecisz gigantem
W tych krajach jest niebezpiecznie
Atrakcja turystyczna otwarta także w zimie
Powstaje nowy turystyczny serwis społecznościowy
Niemcy jako cel podróży biznesowych
Kawa za darmo dla wszystkich klientów
Pracownicy call center powinni być bardziej elastyczni