Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Sieć amerykańskich restauracji chce podbić polski rynek
Sieć amerykańskich restauracji 7th Street uruchamia system franczyzowy, by móc otwierać lokale w całej Polsce.
7th Street serwuje dania kuchni amerykańskiej spożywane na miejscu oraz przekąski typu "take away". W ofercie są: kubełki i zestawy z panierowanym kurczakiem, frytki, kanapki, kebaby, sałatki, dania obiadowe, zestawy dla dzieci, desery lodowe, napoje alkoholowe.
Obecnie w naszym kraju działa jeden lokal. Jest to restauracja pod nazwą 7 Pokus w podwarszawskim Żyrardowie.
Restauracje 7th Street muszą spełniać warunki: mieć 60 mkw. minimum powierzchni, posiadać bezpośrednie wejście z ulicy, miejsce na letni ogródek. Franczyzodawca sugeruje lokalizacje w centrum miasta, ulicach handlowych, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.
Minimalna kwota potrzebna do otwarcia lokalu to 80 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna to 5 tys. zł netto, opłata miesięczna - 2,5 tys. zł netto, a opłata marketingowa wynosi 500 zł netto/miesiąc.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
7th street wchodzi na polski rynek
[2012-07-03 11:04 79.188.167.*]
my ich nie chcemy mamy własne sieci,a oni niech siedzą u siebie z tymi paskudztwami do jedzenia odpowiedz »
7th street wchodzi na polski rynek
[2012-07-03 11:14 95.49.244.*]
Zanim coś opublikujecie sprawdźcie to!!!!
To żadna sieć restauracji amerykańskich tylko pomysł człowieka, który nie ma pojęcia o gastronomi. Pierwsza nazwa Pierogi Babuni, później Siedem Pokus a teraz 7th Street. Zaczynali od pierogów a teraz dają obrzydliwe kurczaki, w cenie nie wyższej niż KFC. Śmierdzi tym jedzeniem na całym pasażu, obsługa taka że strach podejść. Kelner pije piwo a w między czasie obsługuje klientów. Właściciel nie ma zielonego pojęcia o gastronomii. Chce opłat za franczyznę a nic nie daje w zamian tzn. daje kurczaki których nikt nie chce jeść. W Ameryce nie ma takiej sieci restauracji, nawet fast foodu!! odpowiedz »
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Przydatne narzędzia do planowania podróży
Małopolska biznesowa promuje się w Skandynawii
Touroperatorzy, hotelarze i restauratorzy jednoczą siły
Pociągiem z Okęcia do centrum miasta
Żebracy utrapieniem restauratorów
Trwa głosowanie na najlepszy hotel
Kto sfinansuje powroty turystów?
Krakowski hotel sprzedany za 26 mln zł
Powstaje hotel z trawy i błota
Sieć lokali gastronomicznych planuje rozwój
Bezrobotny udawał pilota. Raz mu uwierzyli...
Czego chcą pracodawcy z branży turystycznej?