Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Zobacz także
Jak rozwija się rynek incentive travel w Polsce?
Stradom House Autograph Collection w Krakowie z nową Dyrektor
W Polsce podróże są bezpieczne
Polska turystyka rośnie i będzie rosła
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach osiągnięte!
Bezpieczeństwo w górach zimą: czy polski turysta w końcu odrobił lekcję?
Sieć amerykańskich restauracji chce podbić polski rynek
Sieć amerykańskich restauracji 7th Street uruchamia system franczyzowy, by móc otwierać lokale w całej Polsce.
7th Street serwuje dania kuchni amerykańskiej spożywane na miejscu oraz przekąski typu "take away". W ofercie są: kubełki i zestawy z panierowanym kurczakiem, frytki, kanapki, kebaby, sałatki, dania obiadowe, zestawy dla dzieci, desery lodowe, napoje alkoholowe.
Obecnie w naszym kraju działa jeden lokal. Jest to restauracja pod nazwą 7 Pokus w podwarszawskim Żyrardowie.
Restauracje 7th Street muszą spełniać warunki: mieć 60 mkw. minimum powierzchni, posiadać bezpośrednie wejście z ulicy, miejsce na letni ogródek. Franczyzodawca sugeruje lokalizacje w centrum miasta, ulicach handlowych, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.
Minimalna kwota potrzebna do otwarcia lokalu to 80 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna to 5 tys. zł netto, opłata miesięczna - 2,5 tys. zł netto, a opłata marketingowa wynosi 500 zł netto/miesiąc.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
7th street wchodzi na polski rynek
[2012-07-03 11:04 79.188.167.*]
my ich nie chcemy mamy własne sieci,a oni niech siedzą u siebie z tymi paskudztwami do jedzenia odpowiedz »
7th street wchodzi na polski rynek
[2012-07-03 11:14 95.49.244.*]
Zanim coś opublikujecie sprawdźcie to!!!!
To żadna sieć restauracji amerykańskich tylko pomysł człowieka, który nie ma pojęcia o gastronomi. Pierwsza nazwa Pierogi Babuni, później Siedem Pokus a teraz 7th Street. Zaczynali od pierogów a teraz dają obrzydliwe kurczaki, w cenie nie wyższej niż KFC. Śmierdzi tym jedzeniem na całym pasażu, obsługa taka że strach podejść. Kelner pije piwo a w między czasie obsługuje klientów. Właściciel nie ma zielonego pojęcia o gastronomii. Chce opłat za franczyznę a nic nie daje w zamian tzn. daje kurczaki których nikt nie chce jeść. W Ameryce nie ma takiej sieci restauracji, nawet fast foodu!! odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Przydatne narzędzia do planowania podróży
Małopolska biznesowa promuje się w Skandynawii
Touroperatorzy, hotelarze i restauratorzy jednoczą siły
Pociągiem z Okęcia do centrum miasta
Żebracy utrapieniem restauratorów
Trwa głosowanie na najlepszy hotel
Kto sfinansuje powroty turystów?
Krakowski hotel sprzedany za 26 mln zł
Powstaje hotel z trawy i błota
Sieć lokali gastronomicznych planuje rozwój
Bezrobotny udawał pilota. Raz mu uwierzyli...
Czego chcą pracodawcy z branży turystycznej?
