Restauracje tracą klientów

Sieć restauracji McDonald's poinformowała, że sprzedaż w lokalach otwartych od co najmniej 13 miesięcy spadła w lutym o 0,3%. To już czwarty z rzędu miesiąc, który przyniósł sieci straty.


McDonald's chciał zwiększyć swoje przychody z działalności w godzinach porannych. Póki co klientów przyciąga zestawami śniadaniowymi oraz kawą za jednego dolara. Dodatkowo firma walczy z malejącym zaufaniem konsumentów.

Duży wpływ na słabszą sprzedaż miała też ciężka zima, która nawiedziła w lutym USA. Kolejną przyczyną spadku sprzedaży jest dosyć szeroka konkurencja, która ostatnimi czasy rozszerzyła swoją ofertę i wprowadziła nowe elementy przyciągające coraz więcej klientów.

Natomiast w Europie sprzedaż wzrosła o 0,6%, zaś w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie spadła o 2,6%.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję