Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Sphinx: Piwo za złotówkę
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 16 kwietnia rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową wokół najnowszej promocji przygotowanej we współpracy z Carlsberg Polska. Jest to druga odsłona akcji "Supermenu w restauracjach Sphinx", promującej nową kartę dań.
Tym razem do każdej z kulinarnych nowości klienci mogą dokupić duże piwo Okocim za symboliczną złotówkę. Kampanię telewizyjną wspiera komunikacja w restauracjach prowadzona m.in. z wykorzystaniem materiałów BTL takich jak plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki. Ponadto, działania promocyjne są realizowane za pomocą oficjalnego profilu sieci na Facebooku, mailingów i działań PR.
Reklama Sphinxa będzie wyświetlana w telewizji od 16 do 28 kwietnia, a potem także od 6 do 12 maja. Spot pojawi się na blisko 50 kanałach - m.in. na TVN i kanałach tematycznych tej stacji oraz na kanałach Discovery. Reklamę zobaczą także widzowie kilkudziesięciu innych kanałów filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, które reprezentuje ATmedia.
Za koncepcję kampanii i nadzór nad wyprodukowaniem spotu, a także za kreację i produkcję materiałów odpowiadał Instytut Rozwoju Reklamy. Spot został wyprodukowany przez Vision Studio. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Starcom, a działaniami PR agencja Practum Consulting.
Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji "Supermenu w restauracjach Sphinx", okazało się bardzo duże, nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Obserwując powodzenie tej oferty, chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów i zachęcić ich do spróbowania nowości w naszych restauracjach, a tym samym do skorzystania z najnowszej promocji, tym razem z piwem Okocim - podsumowuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Ceny sezonu letniego wciąż wyższe niż przed rokiem
Jak najlepiej płacić za wakacje?
Zurych - miasto tętniące sztuką
Charakterystyka krajowych wyjazdów Polaków
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Nadmorski hotel współorganizatorem festiwalu filmowego
Odszkodowanie od Iberii za wstrzymane loty
Lotnisko w Szczecinie planuje rozbudowę
Azja dynamicznym partnerem lotniczym
Wpadnij na darmowe szkolenia językowe dla branży
