Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Sphinx: Piwo za złotówkę
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 16 kwietnia rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową wokół najnowszej promocji przygotowanej we współpracy z Carlsberg Polska. Jest to druga odsłona akcji "Supermenu w restauracjach Sphinx", promującej nową kartę dań.
Tym razem do każdej z kulinarnych nowości klienci mogą dokupić duże piwo Okocim za symboliczną złotówkę. Kampanię telewizyjną wspiera komunikacja w restauracjach prowadzona m.in. z wykorzystaniem materiałów BTL takich jak plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki. Ponadto, działania promocyjne są realizowane za pomocą oficjalnego profilu sieci na Facebooku, mailingów i działań PR.
Reklama Sphinxa będzie wyświetlana w telewizji od 16 do 28 kwietnia, a potem także od 6 do 12 maja. Spot pojawi się na blisko 50 kanałach - m.in. na TVN i kanałach tematycznych tej stacji oraz na kanałach Discovery. Reklamę zobaczą także widzowie kilkudziesięciu innych kanałów filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, które reprezentuje ATmedia.
Za koncepcję kampanii i nadzór nad wyprodukowaniem spotu, a także za kreację i produkcję materiałów odpowiadał Instytut Rozwoju Reklamy. Spot został wyprodukowany przez Vision Studio. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Starcom, a działaniami PR agencja Practum Consulting.
Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji "Supermenu w restauracjach Sphinx", okazało się bardzo duże, nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Obserwując powodzenie tej oferty, chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów i zachęcić ich do spróbowania nowości w naszych restauracjach, a tym samym do skorzystania z najnowszej promocji, tym razem z piwem Okocim - podsumowuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Ceny sezonu letniego wciąż wyższe niż przed rokiem
Jak najlepiej płacić za wakacje?
Zurych - miasto tętniące sztuką
Charakterystyka krajowych wyjazdów Polaków
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Nadmorski hotel współorganizatorem festiwalu filmowego
Odszkodowanie od Iberii za wstrzymane loty
Lotnisko w Szczecinie planuje rozbudowę
Azja dynamicznym partnerem lotniczym
Wpadnij na darmowe szkolenia językowe dla branży
