Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Nowe narzędzie do promocji twojej restauracji
Portale społecznościowe to bezdyskusyjne miejsce do promocji restauracji, kawiarni i barów, jednak z punktu widzenia restauratorów mają one jedną wadę: bardzo często zatrzymują potencjalnych klientów przed ekranami komputerów. Lunchers.pl - to polski serwis, który umawia ludzi biznesu na lunche.
Zasada działania serwisu jest prosta. Zarejestrować tam może się każdy, kto potrzebuje profesjonalnych kontaktów. Wystarczy, że wskaże, w jakich dziedzinach działa, kogo poszukuje i w jakich miastach chciałby się spotkać. Narzędzia portalu ułatwią mu kontakt z potencjalnym klientem, kontrahentem czy pracownikiem, aby w prosty i szybki sposób umówić się w pobliskiej restauracji.
Użytkownicy nowego portalu, mogą polecać lokale, w których zjedli dobry biznesowy lunch. Promowani będą więc najlepsi restauratorzy, szczególnie ci, którzy spełniają oczekiwania wymagających klientów.
Idea narodziła się podczas lunchu
Założycielom serwisu brakowało podobnej oferty na polskim rynku. "Portale społecznościowe mają dużą wartość w budowaniu kontaktów, jednak bez spotkania "na żywo" nie da się zawiązać długotrwałych relacji" mówi Magdalena Krakowczyk, która wpadła na pomysł stworzenia platformy Lunchers.pl "Spotkania przy wspólnym stole, w sympatycznej atmosferze i przy smacznym posiłku, są doskonałym początkiem takich właśnie relacji". "Podczas lunchu ze wspólnym znajomym przedstawiono nam eksperta z branży IT, który poszukiwał nowych obszarów do rozwoju - mówi Magdalena Krakowczyk "Dyskusja w lokalu przerodziła się w realną współpracę, dzięki której powstał Lunchers.pl".
Biznesowy sukces smacznie podany
W sukces wierzą pomysłodawcy projektu i użytkownicy. Lunche wymyślono właśnie po to, aby połączyć smaczny posiłek z okazją do ubicia interesu. O sile lunchowania świadczą kwoty, które biznesmeni są w stanie zapłacić za obiad z multimilionerem Warrenem Buffetem - w 2012 r. było to 3,5 miliona dolarów. Genialny inwestor co roku wystawia możliwość zjedzenia z sobą lunchu na licytacji charytatywnej. I jak mówi, podczas posiłków rozmawia ze zwycięzcami aukcji nie tylko o biznesie.
Restauracja - tu kreuje się biznes
Wspólne lunche mogą być okazją do odpoczynku od biurowych spraw w towarzystwie menedżerów z innych branż, lub też wręcz przeciwnie - sposobnością do dyskusji o nowych trendach ze specjalistą z tego samego sektora. Mogą przerodzić się w praktyczne lekcje języka obcego lub w rozmowy rekrutacyjne. Mogą być też okazją do zaprezentowania inwestorowi koncepcji biznesu stulecia. I to wszystko przy restauracyjnym stoliku.
Właściciele lokali gastronomicznych mogą być częścią tego sukcesu. Serwis umożliwia im promocję polegającą na publikacji wizytówki restauracji zawierającej zdjęcie, opis lokalu i lokalizację na mapie. Dodatkowe usługi dobierane są indywidualnie. Najważniejsze jest to, że będąc obecnym w serwisie, restaurator staje się częścią wielkiego biznesowego lunchowania, które staje się w Polsce coraz bardziej popularne.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Jesienne spotkanie branży turystycznej
Festiwal Smaku w Lublinie już dzisiaj.
Podrabiane trufle trafiły na stół
Śledztwo ws. sprzedaży ziemi w Darłowie umorzone
Menadżer na bolączki pasażerów
Baza Ryanaira powstanie w Poznaniu?
Prywatyzacja Polskich Kolei Linowych
ILS przyciągnie przewoźników do Modlina?
Przyszłość należy do turystyki religijnej?
PolskiBus - to się nazywa wynik
Ulica Piotrkowska w Łodzi nagrodzona
Nowopowstałe polskie internetowe biuro podróży na Teneryfie
Funclub - promocja: cała zaliczka dla agenta
Zmiany w Zarządzie MPI Poland Club
Nowy przewoźnik wchodzi do Polski
Zrobił z busa autobus. Mogło dojść do tragedii.
Rezydencja Habsburgów oferuje noclegi
Biznesplan biura podrozy o specjalnosci: incentive travel