Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Klucz do optymalizacji przychodów w hotelarstwie
Grupa eholiday.pl w ramach projektu edukacyjnego Travel 2.0 planuje uruchomienie intensywnych warsztatów szkoleniowych dla hotelarzy. Tym razem do współpracy zaproszono Krzysztofa Głąbińskiego, prezesa Yieldplanet.com.
Pierwszy z przewidzianego na ten rok cyklu obejmuje zagadnienia Revenue Management w hotelarstwie.
Szkolenia sygnowane są przez American Hotel & Lodging Educational Institute (EI), który jest częścią American Hotel & Lodging Association (AH&LA). EI jest największym na świecie centrum edukacji hotelarskiej i szkoleń. Dostarcza najwyższej jakości programy nauczania dla uczelni oraz szkolenia dla hoteli. Ich jakość udokumentowana jest certyfikatami EI, docenianymi w całym świecie hotelarskim.
Szkolenia certyfikowane przez EI są absolutną nowością na rynku polskim. Ich wdrożeniem i propagowaniem zajęli się Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com oraz Grupa eholiday.pl.
- Zajmuję się zagadnieniami Revenue Management i Dystrybucji od ponad 20 lat. Dla większości hotelarzy doświadczenie jest jedyną formą zdobycia tej konkretnej wiedzy. Stąd pomysł na certyfikowane szkolenia, które łączą wiedzę i doświadczenie z teorią najlepszej na świecie instytucji edukacyjnej dla hotelarzy AH&LA EI. Szkolenia te z pewnością pozwolą hotelom pomnażać swoje przychody, a prywatnie uczestnikom powiększać swoje portfolio edukacyjne - powiedział Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com.
Cykl szkoleń w Polsce rozpoczyna program "Revenue Management - Jego wszystkie aspekty". Jest on adresowany do właścicieli obiektów noclegowych, osób zarządzających hotelami, dyrektorów i managerów hoteli, a także do działów sprzedaży, marketingu i Revenue Managerów oraz osób myślących o własnym obiekcie noclegowym.
Jest to kompletny kurs dla każdego hotelarza, który wyjaśnia, czym jest Revenue Management, jakie jest jego miejsce w hotelu, co mierzy, jak liczy i jak się przekłada na zachowania taktyczne oraz strategiczne hotelu. Dla zainteresowanych przewidziany jest oficjalny egzamin, którego zaliczenie uprawnia do otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia wydanego przez EI.
Intensywne dwudniowe szkolenie Revenue Management - jego wszystkie aspekty odbędzie się w dniach 22-23 marca 2013 w hotelu Ibis Hotel Warszawa Centrum. Więcej informacji na temat szkolenia oraz instytucji certyfikującej można znaleźć na stronie www.travel20.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Mniej wydajemy na restauracje i podróże
Kwiecień stabilny dla Lufthansy
Lotnisko w Modlinie bez dojazdu?
Prace malarskie w restauracji Nordowi Mol
Biuro Podróży Ecotravel w Krakowie
Perspektywy zatrudnienia. Gastronomia dobrze rokuje
Konkurs walentynkowy dla biur podróży
Łódź: Targi Pizzy, Pasty i Wina
Lotniska tracą, winne biura podróży
Wakacje owszem, ale w niższym standardzie
Wkrótce ruszy budowa Hampton by Hilton Wrocław City Center West
OLT Express - nie ma powodów do strachu