Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Klucz do optymalizacji przychodów w hotelarstwie
Grupa eholiday.pl w ramach projektu edukacyjnego Travel 2.0 planuje uruchomienie intensywnych warsztatów szkoleniowych dla hotelarzy. Tym razem do współpracy zaproszono Krzysztofa Głąbińskiego, prezesa Yieldplanet.com.
Pierwszy z przewidzianego na ten rok cyklu obejmuje zagadnienia Revenue Management w hotelarstwie.
Szkolenia sygnowane są przez American Hotel & Lodging Educational Institute (EI), który jest częścią American Hotel & Lodging Association (AH&LA). EI jest największym na świecie centrum edukacji hotelarskiej i szkoleń. Dostarcza najwyższej jakości programy nauczania dla uczelni oraz szkolenia dla hoteli. Ich jakość udokumentowana jest certyfikatami EI, docenianymi w całym świecie hotelarskim.
Szkolenia certyfikowane przez EI są absolutną nowością na rynku polskim. Ich wdrożeniem i propagowaniem zajęli się Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com oraz Grupa eholiday.pl.
- Zajmuję się zagadnieniami Revenue Management i Dystrybucji od ponad 20 lat. Dla większości hotelarzy doświadczenie jest jedyną formą zdobycia tej konkretnej wiedzy. Stąd pomysł na certyfikowane szkolenia, które łączą wiedzę i doświadczenie z teorią najlepszej na świecie instytucji edukacyjnej dla hotelarzy AH&LA EI. Szkolenia te z pewnością pozwolą hotelom pomnażać swoje przychody, a prywatnie uczestnikom powiększać swoje portfolio edukacyjne - powiedział Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com.
Cykl szkoleń w Polsce rozpoczyna program "Revenue Management - Jego wszystkie aspekty". Jest on adresowany do właścicieli obiektów noclegowych, osób zarządzających hotelami, dyrektorów i managerów hoteli, a także do działów sprzedaży, marketingu i Revenue Managerów oraz osób myślących o własnym obiekcie noclegowym.
Jest to kompletny kurs dla każdego hotelarza, który wyjaśnia, czym jest Revenue Management, jakie jest jego miejsce w hotelu, co mierzy, jak liczy i jak się przekłada na zachowania taktyczne oraz strategiczne hotelu. Dla zainteresowanych przewidziany jest oficjalny egzamin, którego zaliczenie uprawnia do otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia wydanego przez EI.
Intensywne dwudniowe szkolenie Revenue Management - jego wszystkie aspekty odbędzie się w dniach 22-23 marca 2013 w hotelu Ibis Hotel Warszawa Centrum. Więcej informacji na temat szkolenia oraz instytucji certyfikującej można znaleźć na stronie www.travel20.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Mniej wydajemy na restauracje i podróże
Kwiecień stabilny dla Lufthansy
Lotnisko w Modlinie bez dojazdu?
Prace malarskie w restauracji Nordowi Mol
Biuro Podróży Ecotravel w Krakowie
Perspektywy zatrudnienia. Gastronomia dobrze rokuje
Konkurs walentynkowy dla biur podróży
Łódź: Targi Pizzy, Pasty i Wina
Lotniska tracą, winne biura podróży
Wakacje owszem, ale w niższym standardzie
Wkrótce ruszy budowa Hampton by Hilton Wrocław City Center West
OLT Express - nie ma powodów do strachu
