Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja
Rusza ogólnopolski projekt "Złoty Standard", który wprowadza do polskiej branży usług hotelarskich nową certyfikację wyróżniającą najwyższe standardy obsługi klienta. Ze wsparcia skorzysta 250 pierwszych beneficjentów, którzy zgłoszą udział w projekcie. Koszy usługi pokrywają środki pochodzące z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług. Projekt "Złoty Standard" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk obsługi klienta w obiektach hotelowych w Polsce.
Konferencja dotycząca programu "Złoty Standard" odbędzie się w piątek, 15 kwietnia 2011, o godz. 11.00 w Centrum Prasowym PAP, przy ul. Bracka 6/8, w Warszawie. Patronami projektu są Polska Izba Hotelarstwa, "Hotelarz", staypoland.com i HBI Polska.
W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: pomost pomiędzy konsumentem a branżą hotelarską, budowanie marki hotelu - rola opinii klientów, kluczowe punkty oceny hotelu okiem klienta - istniejące certyfikacje a potrzeby biznesu hotelarskiego, "Złoty Standard": co to jest, do kogo projekt jest kierowany, jak zgłosić udział i uzyskać wsparcie oraz wsparcie z Unii Europejskiej dla proinnowacyjnych usług doradczych.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Konsorcjum Polskich Biur Podróży- Trade & Travel Company nagrodzone
Hawana pogrążyła się w ciemnościach
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych
