Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja
Rusza ogólnopolski projekt "Złoty Standard", który wprowadza do polskiej branży usług hotelarskich nową certyfikację wyróżniającą najwyższe standardy obsługi klienta. Ze wsparcia skorzysta 250 pierwszych beneficjentów, którzy zgłoszą udział w projekcie. Koszy usługi pokrywają środki pochodzące z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług. Projekt "Złoty Standard" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk obsługi klienta w obiektach hotelowych w Polsce.
Konferencja dotycząca programu "Złoty Standard" odbędzie się w piątek, 15 kwietnia 2011, o godz. 11.00 w Centrum Prasowym PAP, przy ul. Bracka 6/8, w Warszawie. Patronami projektu są Polska Izba Hotelarstwa, "Hotelarz", staypoland.com i HBI Polska.
W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: pomost pomiędzy konsumentem a branżą hotelarską, budowanie marki hotelu - rola opinii klientów, kluczowe punkty oceny hotelu okiem klienta - istniejące certyfikacje a potrzeby biznesu hotelarskiego, "Złoty Standard": co to jest, do kogo projekt jest kierowany, jak zgłosić udział i uzyskać wsparcie oraz wsparcie z Unii Europejskiej dla proinnowacyjnych usług doradczych.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Konsorcjum Polskich Biur Podróży- Trade & Travel Company nagrodzone
Hawana pogrążyła się w ciemnościach
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych