Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Wakacje rozpoczęte. Na co skarżą się turyści?
Początek wyczekiwanych wakacji zaowocował zwykłym zwiększeniem ilości skarg na usługi turystyczne. Co najbardziej drażni klientów?
Turyści skarżą się m.in. na zmiany godzin wylotu, podwyższanie ceny przed wyjazdem, a także zmianę miejsca noclegowego po dotarciu na miejsce. Negatywne uwagi dotyczą również przygotowania merytorycznego przewodników.
Nowością w mediach jest jednak doradzanie turystom, aby w razie chęci reklamacji wnioskowali o konkretną, ale i realną rekompensatę., gdyż reklamacja z horrendalną kwotą rzekomego odszkodowania nie będzie traktowana poważnie i zapewne zostanie zignorowana/odrzucona. Nie wskazano tu wprawdzie wprost tabeli frankfurckiej, ale często pojawiają się odwołania do procentowo "wycenionych" wad imprezy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział przewodnicy i piloci:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
PKP poszedł po rozum i oferuje tańsze bilety
Why Not Holidays kusi słonecznikiem
Jak nie zapomnieć języka w gębie na wakacjach?
Dzień pasażera już 4 lipca. Sprawdź jakie masz prawa
Pasażerowie niezadowoleni z posiłków w samolotach
