TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Funclub radzi: Zostaw mamę...

1 marca 2012 r. pod hasłem "Zostaw mamę" rusza nowa ogólnopolska produktowa kampania reklamowa Biura Podróży Funclub. Celem działań jest nie tylko sprzedaż imprez z oferty letnich obozów zagranicznych, ale również umocnienie pozycji na rynku turystyki młodzieżowej.


Na potrzeby akcji przygotowano 15-sekundowy spot reklamowy dla marki obozy młodzieżowe, które wyemitowane zostaną w muzycznych stacjach telewizyjnych: MTV i VIVA. Autorem zdjęć jest Bartosz Pussak, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została linia melodyczna przygotowana przez Matheo, właściwie Mateusza Schmidt’a - polskiego rapera i producenta muzycznego. Materiał przygotowany został w stylistyce pierwszego pocałunku. Przekaz kieruje uwagę na letnie wyjazdy młodzieżowe i odsyła na stronę internetową obozymlodziezowe.pl.

Dodatkowo, kampanię wspierać będą tzw. skrzydełka reklamowe, które pojawiać się będą przed blokiem reklamowym. Dopełnieniem kampanii będzie konkurs, który ruszy już 19 marca i trwać będzie przez kolejne 4 tygodnie. Nagrodą w konkursie będą m.in. obozy młodzieżowe organizowane przez Biuro Podróży Funclub.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania związane ze współpracą z siecią agencyjną touroperatora, aktywność public relations oraz promocja obozów młodzieżowych w prasie i Internecie. Wszystkie kreacje oparte są na motywie ostatnio bardzo popularnych wśród
nastolatków lolspeak’ów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję