Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
W Poznaniu warto trafić do Małopolski
Małopolska. Tu warto trafić - pod takim hasłem, poprzez Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT), region będzie promował się na tegorocznych targach turystycznych Tour Salon. Warto trafić - bo to nie tylko jeden z bardziej atrakcyjnych turystycznie regionów w Polsce, ale i dlatego, że w Poznaniu zaprezentuje się na niezwykłym, koralowym stoisku. Będzie też na nie łatwo trafić: jak przystało na system informacji turystycznej, przewidziano szereg interesujących form zachęcania i ułatwiania zwiedzającym odwiedzin.
Województwo Małopolskie jest w tym roku regionem partnerskim Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon. To między innymi dzięki tej pozycji Małopolska w sposób szczególny będzie się promowała w Poznaniu.
- Prezentacja regionu na najważniejszych targach turystycznych w Polsce to okazja do spotkania z naszą bogatą ofertą turystyczną i słynną gościnnością. Koralowa, multimedialna prezentacja, jaką przygotowaliśmy dla wszystkich odwiedzających targi, skrywa wszystko, czym chlubią się Małopolanie - zapowiada Marek Sowa, marszałek Województwa Małopolskiego.
Motywem przewodnim prezentacji targowej jest czerwony Koral Małopolski. Jest on od kilku lat konsekwentnie stosowany jako symbol marki turystycznej regionu. W Poznaniu będzie można zobaczyć jego nową, spektakularną odsłonę. Głównym elementem wystroju stoiska będzie bowiem podwieszony sznur ogromnych czerwonych kul-korali. Na ekranach umieszczonych we wnętrzach wybranych korali, niczym w klasycznym fotoplastykonie, wyświetlane będą tematyczne prezentacje fotografii w nowoczesnej technologii 3D, przedstawiające szeroką paletę atrakcji Małopolski. Czerwone kule będą wyeksponowane na kontrastującym granatowym tle z zielonymi akcentami, czyli w barwach wynikających z identyfikacji wizualnej MSIT. Goście stoiska będą częstowani zielonymi jabłkami prosto z małopolskich sadów, a także zieloną "wodą firmową" z oryginalnego, popularnego w latach PRL, a dziś oldskulowego w kształcie, dystrybutora.
Poprzez prezentację na targach poznańskich region chce w szczególny sposób zwrócić uwagę na ofertę Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MIST). W MSIT czekają na turystów informatorzy dysponujący wiedzą i doświadczeniem, służący pomocą w zakresie, który umożliwi indywidualne zaplanowanie trasy, zgodnie z osobistymi oczekiwaniami i zainteresowaniami. Kompleksowa informacja o walorach turystycznych Małopolski, jednolita i bogata gama wielojęzykowych wydawnictw z ofertą turystyczną regionu, w tym wydawnictwa dla osób niewidomych i słabo widzących, oznakowanie turystyczne regionu, baza obiektów noclegowych i gastronomicznych z całego regionu, a nade wszystko kompetentni informatorzy - to atuty jednostek IT w ramach MSIT.
MSIT to projekt realizowany przez Województwo Małopolskie wraz z 25 gminami i powiatami z Małopolski w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Nieprzypadkowo więc na Tour Salon 2012 przygotowano szereg propozycji, które mają zachęcić gości targów do odwiedzenia stoiska Małopolski, ale także ułatwić dotarcie do niego, często w nietypowy sposób. Zwiedzający targi z pewnością natkną się na jeden z dziesięciu drogowskazów kierujących do stoiska województwa. A żeby dostać się tam tak wygodnie, jak zwiedza się Małopolskę korzystając z pomocy MSIT, warto wsiąść do Koralowego Wehikułu krążącego po terenie targów. Z kolei w holu wschodnim Międzynarodowych Targów Poznańskich, gości witać będzie multimedialny koral z pięcioma ekranami. Wyświetlana na nich projekcja specjalnie dobranych, trójwymiarowych zdjęć zachęcać będzie do skorzystania z uroków zimy w Małopolsce.
Kolejny powód, dla którego warto trafić na stoisko Małopolski, to zaplanowane dla gości konkursy z nagrodami. Wśród nich będą zaproszenia na loty balonem widokowym w Krakowie (przy dobrej pogodzie można stamtąd zobaczyć Tatry i Babią Górę!).
Nawet jednak spojrzenie z podniebnej perspektywy może nie wystarczyć, by w pełni docenić turystyczne walory Małopolski. - Jak najpełniej skorzystać z jej bogactwa podpowiedzą informatorzy z Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej - zapewnia marszałek Marek Sowa i zachęca: - Serdecznie zapraszamy na stoisko Małopolski podczas targów turystycznych TOUR SALON w Poznaniu oraz na portal Visitmalopolska.pl. Małopolska..., tu warto trafić!
Organizatorem prezentacji województwa na Tour Salon 2012 jest Województwo Małopolskie wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną.
Małopolska na targach Tour Salon 2012: hala 5, stoisko nr 187A.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Co czeka gości krakowskich Targów?
Śledztwo w sprawie OK Services
Wygodniej z Bydgoszczy do Warszawy
Wokół łódzkiego lotniska powstanie miasteczko?
Za pobyt w Toruniu zapłacisz więcej
Godło Jakości dla Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich
Biura: lepsza sprzedaż, mniej agentów
Hotel znanej sieci na sprzedaż
Hilton Worldwide zdradził sekret
Wygraj wakacje z Why Not Travel
Boeing stracił kontrolę podczas lądowania
Ta kampania może zagrozić turystyce
Aero.pl odpowiada na potrzeby klientów
