Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Nowy portal rezerwacji pakietów dla rodzin z dziećmi
Ruszył portal rezerwacyjny i sprzedażowy pakietów wypoczynkowych dla rodzin z dziećmi, który powstał w ramach portalu www.rodzinawhotelu.pl. Rodzice, którzy planują wyjazd z dziećmi mają teraz w jednym miejscu przegląd ofert hoteli, które biorą udział w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Partnerem technologicznym projektu jest HotelSystems.pl.
Portal działa od początku stycznia i jest dostępny dla hoteli, które zgłosiły się do V edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Hotele mają możliwość prezentacji i sprzedaży ofert dla rodzin, a całość procesów jest w pełni zautomatyzowana i bezobsługowa. HotelSystems.pl jako partner technologiczny projektu gwarantuje profesjonalną obsługę i pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Hotele, które są w serwisie partnera poszerzają swoje kanały sprzedaży. Dzięki czemu rodzice, którzy szukają sprawdzonych ofert mogą w jednym miejscu porównać pakiety i od razu je zakupić.
"To duża zmiana w tej edycji, która jest odpowiedzią na potrzeby zabieganych rodziców, szukających sprawdzonych miejsc wypoczynku. Dodatkowo w serwisie jest informacja, jakie udogodnienia dla dzieci posiada dany hotel. Cieszymy się bardzo, że wspólnie z HotelSystems.pl stworzyliśmy nowy kanał sprzedaży usług hotelowych dla rodzin, a hotelom daliśmy nowe możliwości promocji" - powiedziała Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
Firma HotelSystems.pl od 8 lat zajmuje się internetową obsługą obiektów hotelowych. Dostarcza sprawdzone technologie wspierające sprzedaż - od prezentacji oferty na stronie internetowej hotelu po sprzedaż pakietów i pokoi "on line". Rozliczenia z hotelem są bardzo proste, ponieważ dotyczą wyłącznie potwierdzonych rezerwacji.
"Zapraszamy hotele, które są zainteresowane dotarciem z ofertą do nowego segmentu rodzin z dziećmi. Oferujemy prosty model współpracy oparty na sprzedaży ofert i rozliczeniu prowizyjnym, wsparty wieloletnim doświadczeniem oraz dotarciem do ponad 20.000 klientów z naszej bazy" - powiedział Tomasz Długopolski, właściciel portalu HotelSystems.pl
Cele kampanii
Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości. Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.
W piątej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii "Debiut 2013 - nowy obiekt przyjazny rodzinie".
Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji. Certyfikat jest ważny przez rok. Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronach www.dzieckowhotelu.pl oraz www.rodzinawhotelu.pl. Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.
Kategorie edycji 2012/2013
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Etapy V edycji kampanii i konkursu 2012/2013
30.06.2013 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
18.08.2013 r. - zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
Wrzesień 2013 r. - uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach. Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w V edycji.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Coraz więcej wypadków z udziałem narciarzy
Jakie odszkodowanie za zgubiony bagaż?
Dziecko na gapę poleciało do Rzymu
Jak filmy wpływają na turystów?
Wezyr Holidays - nowe biuro na siódmym piętrze
Wiosną w poszukiwaniu adrenaliny
Turystyka: prognozy pozostają optymistyczne
IATA: Mniej wypadków lotniczych
Louvre Hotels buduje nowe obiekty
Przychody Rainbow Tours wzrosły o połowę
Olsztyn: zasłonili tablice turystyczne