Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Zobacz także
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Poznań rusza z promocją na jesień i zimę
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie śląskim
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Rusza kampania promująca austriacki region turystyczny
Narodowe Biuro Promocji Turystyki Austrii austria.info rozpoczyna kampanię promocyjną dla regionu Serfauss-Fiss-Ladis, która ma na celu zachęcenie turystów z Polski do przyjazdu w te okolice.
"Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród alpejskich krajobrazów, i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada nowoczesną infrastrukturę narciarską, jest też znany jako miejsce do wypoczynku z dziećmi. Bogaty program spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia i przyjazne nastawienie do rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Szczególnie mile widziani w regionie są Polacy, dla których region przygotował stronę internetową w j. polskim"- mówi Karolina Arendarska z biura austria.info.
"Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, jak i GDN, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu" - dodaje Arendarska.
Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2015 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w Alpach austriackich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Sphinx otwiera nową restaurację w Gnieźnie
PZOT: Coraz większe spadki sprzedaży
Będą utrudnienia na francuskich lotniskach
Merlin X: Biura nadrabiają zaległości?
W Lublinie powstanie nowy hotel
Singapore Airlines rozszerza code-share z Lufthansą i Swiss
Apelacja od wyroku w sprawie wypadku w Jeżewie
wolny pokój/apartament w środkowej chorwacji
Jakie są wielkanocne plany polskich turystów?
TUI rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Kiedy koniec korków na Zakopiance?
Best Western otworzy nowy hotel w Krakowie
Maroko przedstawia nową strategię dla turystyki
Jakie nowości na lato 2017 przygotował Rainbow?
