TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Więcej turystów w Dolnej Saksonii

Współpraca marketingowa miast Dolnej Saksonii przynosi efekty. Brunszwik, Celle, Getynga, Goslar, Hameln, Hanower, Hildesheim, Lüneburg i Wolfenbüttel przedstawiają statystki, z których wynika, że liczba udzielonych noclegów turystom zagranicznym znacznie wzrosła.


9 miast w Dolnej Saksonii odwiedziło w ubiegłym roku więcej turystów niż kiedykolwiek wcześniej. Każde miasto członkowskie prezentuje dodatni bilans. Krajowy Urząd Statystyczny Dolnej Saksonii (Landesbetrieb für Statistik und Kommunikationstechnologie Niedersachsen) odnotował w miastach ponad 5 milionów udzielonych noclegów. Oznacza to wzrost o ponad 300 tys. noclegów (6,5%) w porównaniu z ubiegłym rokiem. Szczególnie zauważalny jest
wzrost liczby turystów zagranicznych. Liczba noclegów wzrosła o ponad 9% w porównaniu do 2014 roku. Liczba noclegów udzielonych turystom z zagranicy osiągnęła po raz pierwszy ponad 1 milion. Miasta zyskują na owocnej współpracy dzięki reklamie w europejskich państwach sąsiedzkich. Jak wyjaśnia Hans Nolte, prezes Izby Turystycznej "Hannover Marketing und Tourismus GmbH" i rzecznik kooperacji 9 miast + 1 w Dolnej Saksonii,wieloletnie wspólne działania marketingowe przynoszą rezultaty.

Kooperacja miast działa aktywnie wraz z miasteczkiem samochodowym Autostadt w Wolfsburgu. Dzięki połączeniu licznych wydarzeń i zabytków miasta partnerskie oferują zagranicznym turystom atrakcyjne możliwości wielodniowych podróży do Dolnej Saksonii. Oprócz wspólnej prezentacji na targach turystycznych i podczas wydarzeń branżowych do głównych działań w ubiegłym roku należały również kontakty z mediami. Dolną Saksonię odwiedziło wielu dziennikarzy i blogerów turystycznych z europejskich państw sąsiedzkich.

Również w 2016 roku partnerzy będą kontynuować swoje działania międzynarodowe. Punktualnie na Międzynarodową Giełdę Turystyczną w Berlinie (ITB) ukazała się broszura zawierającą szczegółowe informacje na temat planowanych wydarzeń, festiwali i imprezach tematycznych, która została rozprowadzona w nakładzie 45 tys. egzemplarzy w czasie giełdy, a także na rynkach zagranicznych. Od ubiegłego roku kooperacja próbuje odwołać się do
młodszych odbiorców, do których również skierowana jest broszura, w której zostały uwzględnione wydarzenia kulturalne i miejskie.

Plany obejmują m. in. udział w szerokiej kampanii Niemieckiej Centrali Turystyki w całej Skandynawii, przygotowanie specjalnie dla holenderskich gości broszury z ofertami "Rowerem po 9 miastach Dolnej Saksonii", współpraca z polską kooperacją biur podróży TSS Polska oraz różnorodne publikacje w czasopismach turystycznych w Szwajcarii. Dzięki wspólnemu finansowaniu zagranicznych działań marketingowych poszczególni członkowie osiągają silną pozycję międzynarodową, która bez kooperacji byłaby prawie niemożliwa - wyjaśnia Hans Nolte.

Kooperacja 9 miast w Dolnej Saksonii została założona ponad 30 lat temu. Liczba miast nie zmieniła się od tego czasu. W 2011 roku do kooperacji dołączyło miasteczko samochodowe Autostadt w Wolfsburgu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
dolna saksonia liczba turystów Brunszwik Celle Getynga Goslar Hameln Hanower Hildesheim Lüneburg




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję