Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Więcej turystów w Dolnej Saksonii
Współpraca marketingowa miast Dolnej Saksonii przynosi efekty. Brunszwik, Celle, Getynga, Goslar, Hameln, Hanower, Hildesheim, Lüneburg i Wolfenbüttel przedstawiają statystki, z których wynika, że liczba udzielonych noclegów turystom zagranicznym znacznie wzrosła.
9 miast w Dolnej Saksonii odwiedziło w ubiegłym roku więcej turystów niż kiedykolwiek wcześniej. Każde miasto członkowskie prezentuje dodatni bilans. Krajowy Urząd Statystyczny Dolnej Saksonii (Landesbetrieb für Statistik und Kommunikationstechnologie Niedersachsen) odnotował w miastach ponad 5 milionów udzielonych noclegów. Oznacza to wzrost o ponad 300 tys. noclegów (6,5%) w porównaniu z ubiegłym rokiem. Szczególnie zauważalny jest
wzrost liczby turystów zagranicznych. Liczba noclegów wzrosła o ponad 9% w porównaniu do 2014 roku. Liczba noclegów udzielonych turystom z zagranicy osiągnęła po raz pierwszy ponad 1 milion. Miasta zyskują na owocnej współpracy dzięki reklamie w europejskich państwach sąsiedzkich. Jak wyjaśnia Hans Nolte, prezes Izby Turystycznej "Hannover Marketing und Tourismus GmbH" i rzecznik kooperacji 9 miast + 1 w Dolnej Saksonii,wieloletnie wspólne działania marketingowe przynoszą rezultaty.
Kooperacja miast działa aktywnie wraz z miasteczkiem samochodowym Autostadt w Wolfsburgu. Dzięki połączeniu licznych wydarzeń i zabytków miasta partnerskie oferują zagranicznym turystom atrakcyjne możliwości wielodniowych podróży do Dolnej Saksonii. Oprócz wspólnej prezentacji na targach turystycznych i podczas wydarzeń branżowych do głównych działań w ubiegłym roku należały również kontakty z mediami. Dolną Saksonię odwiedziło wielu dziennikarzy i blogerów turystycznych z europejskich państw sąsiedzkich.
Również w 2016 roku partnerzy będą kontynuować swoje działania międzynarodowe. Punktualnie na Międzynarodową Giełdę Turystyczną w Berlinie (ITB) ukazała się broszura zawierającą szczegółowe informacje na temat planowanych wydarzeń, festiwali i imprezach tematycznych, która została rozprowadzona w nakładzie 45 tys. egzemplarzy w czasie giełdy, a także na rynkach zagranicznych. Od ubiegłego roku kooperacja próbuje odwołać się do
młodszych odbiorców, do których również skierowana jest broszura, w której zostały uwzględnione wydarzenia kulturalne i miejskie.
Plany obejmują m. in. udział w szerokiej kampanii Niemieckiej Centrali Turystyki w całej Skandynawii, przygotowanie specjalnie dla holenderskich gości broszury z ofertami "Rowerem po 9 miastach Dolnej Saksonii", współpraca z polską kooperacją biur podróży TSS Polska oraz różnorodne publikacje w czasopismach turystycznych w Szwajcarii. Dzięki wspólnemu finansowaniu zagranicznych działań marketingowych poszczególni członkowie osiągają silną pozycję międzynarodową, która bez kooperacji byłaby prawie niemożliwa - wyjaśnia Hans Nolte.
Kooperacja 9 miast w Dolnej Saksonii została założona ponad 30 lat temu. Liczba miast nie zmieniła się od tego czasu. W 2011 roku do kooperacji dołączyło miasteczko samochodowe Autostadt w Wolfsburgu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Dużo nowych tras z Lotniska Chopina
Nowa aplikacja Sun&Fun Holidays
Kopalnia w Wieliczce inauguruje sezon
Finnair rozszerza współpracę z Japan Airlines i Quantas
Niebezpieczny incydent na lotnisku w Dubaju
Ile może kosztować głupi dowcip?
Z Krakowa do Zakopanego pociągiem w 90 minut?
Polacy coraz chętniej jadają w restauracjach
Piloci Lufthansy przerwali strajk
`Szef dla Szefów` - spotkania branżowe z ekspertami w dziedzinie gastronomii
Regionalne lotniska w Niemczech przynoszą milionowe straty
MSiT podsumował przyjazdy do Polski w I połowie 2016 roku
McDonalds stworzy nowe miejsca pracy
Grecja wciąż najpopularniejsza wśród turystów
Lux Express oficjalnym przewoźnikiem Tour de Pologne
Od września szybciej dojedziemy na lotnisko w Balicach
Gdzie na wakacje?(wypoczynek i zabawa)