Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Ile może kosztować głupi dowcip?
Pasażer linii Small Planet, który w ubiegły czwartek (19 listopada) zmusił do przymusowego lądowania samolot lecący na trasie z Warszawy do Hurghady poniesie wysokie koszty całej akcji.
O wybryku mężczyzny pisaliśmy w aktualności: Samolot Small Planet Airlines zmuszony do awaryjnego lądowania Przewoźnik wyliczył, iż kwota, jaką będzie musiał zapłacić 67 - letni Polak wyniesie co najmniej 30 tysięcy euro.
"To koszty między innymi wysłania kolejnej maszyny do pasażerów, opłaty lotniskowe w Burgas, koszty dodatkowego paliwa, przeładowania samolotu, opieka nad pasażerami (w tym posiłki i napoje)" - powiedział Tomasz Ostojski, dyrektor działu ds. produktu pokładowego linii Small Planet.
To nie koniec poważnych problemów bezmyślnego amatora mocnych wrażeń. Mężczyzna zostanie prawdopodobnie obciążony za akcję ekipy służby operacyjno-technicznej bułgarskiego MSW, która w trybie natychmiastowym została ściągnięta z Sofii.
"Na razie nie wiadomo, jak firma zamierza wyegzekwować od 67-latka te należności. Do tej pory linie Small Planet nie musiały zmagać się z podobnymi problemami. Nasz dział prawny przygląda się tej sprawie" - mówi Ostojski.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kosztowny wybryk Polaka
[2015-11-23 13:22 95.51.6.*]
i dobrze mu tak, kto widział aby nie ponieść tego czynu konsekwencji,a jeszcze będą pozwy prywatne,za stres i.....stratę czasu odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Regionalne lotniska w Niemczech przynoszą milionowe straty
Agenci: bilety autokarowe - stracony rynek?
Co przygotowali organizatorzy Targów Lato?
Rejsclub.pl wydał nowy katalog
Spadły średnie ceny pokojonocy w polskich hotelach
Od września szybciej dojedziemy na lotnisko w Balicach
Rainbow - nowości w ofercie na zimę
Sfinks Polska przedstawia wynik finansowy
Wzrasta popyt na wyjazdy do Hiszpanii
Burger King planuje rozwój sieci w Polsce
W Brukseli wręczono nagrody dla Najlepszych Europejskich Destynacji - EDEN 2015
BBPT S.A. => BYŁE BIURO PODRÓŻY TRIADA S.A.
Z Krakowa do Zakopanego pociągiem w 90 minut?
Ukazał się Czerwony Przewodnik Michelin. Polskie restauracje trzymają wysoki poziom
Oferta zimowa Rainbow Tours już w sprzedaży
Wyrok Sądu Najwyższego ułatwi życie klientom upadłych biur?
Wrocławskie lotnisko przygotowuje się do lata
Elite Club Travel Polska Sp. z o.o.