Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajem Autokarów
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Szamotuły
- Pilot na wahadła/ stacjonarny do Włoch ( Rimini)
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA Blue City
- PRACA NA OBOZCH LETNICH KOGIS
- Specjalista d/s turystyki
- Specjalista d/s turystyki ,Bielsko-Biała, GH Sfera
- Specjalista ds. rezerwacji MERIGO | Go Global...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki


Zobacz także
ESky.pl: wzrosło zainteresowanie lotami na Zanzibar
WTTC: podróże powinny być dostępne nie tylko dla zaszczepionych
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
IGHP: prawie 40 proc. osób zatrudnionych w hotelarstwie straciło pracę
Zamknięte branże zapraszają do podpisania petycji
Jakie działania przyjęła Komisja Europejska w zakresie podróży?
Nowoczesne technologie w hotelarstwie
Branża hotelarska coraz częściej korzysta z nowinek technologicznych. Coraz częściej słyszymy o smartfonach, które służą np. jako klucze do pokojów, umożliwiają samodzielne zameldowanie się gościa w hotelu. Trendy technologiczne przychodzą do nas z Zachodu.
Dowodem na to, iż Polska wcale nie odstaje od innych europejskich potęg jest wdrożenie systemu self check-in w Hotelu Alto znajdującym się w Żorach. Self check-in to specjalne narzędzie samoobsługowe, dzięki któremu gość samodzielnie zamelduje i wymelduje się z hotelu. Użycie takiej opcji to spora oszczędność czasu, bowiem nie musimy stać w kolejkach, które tworzą się przy recepcji w godzinach porannych. Nowe narzędzie docenią osoby podróżujące w celach służbowych, biznesowych.
Zapewne dla wielu gości system self check-in może być zupełną nowością, ale nie ma powodów do obaw. Obsługa narzędzia jest prosta jak korzystanie ze smartfona. Na ekranie telefonu gość wbija numer potwierdzenia rezerwacji noclegu. System automatycznie udostępnia kod sms, który pełni rolę klucza do pokoju oraz otwiera drzwi wejściowe do pokoju. Kod traci przestaje być ważny po upływiedoby hotelowej, dlatego osobiste wymeldowanie się nie jest już konieczne.
"Projektując autorski system self check-in mieliśmy na uwadze potrzeby gościa. Zależało nam na tym, aby korzystanie z tego rozwiązania było maksymalnie intuicyjne. Jednak cały czas uczymy się od naszych gości, których opinie są dla nas cennym źródłem informacji. To właśnie dzięki rozmowom z gośćmi wprowadziliśmy kilka ulepszeń. Uprościliśmy formularz danych, dodaliśmy również możliwość edycji wybranych dodatków. System self check-in jest stale doskonalony, aby jak najlepiej służył gościom" - mówi Katarzyna Juraszczyk, Kierownik Hotelu Alto w Żorach.
"Wprowadzenie samoobsługowych technologii w hotelarstwie nie oznacza wcale, że recepcjoniści powinni poszukać nowej pracy. Wykorzystywane w Hotelu Alto udogodnienia technologiczne mają za zadanie przede wszystkim skrócić czas oczekiwania na zrealizowanie usługi oraz uprzyjemnić pobyt Gości w hotelu. Nic nie zastąpi jednak kontaktu z drugim człowiekiem" - podkreśla Katarzyna Juraszczyk.
Nowinki technologiczne wprowadzane w hotelarstwie tworzone są z myślą o potrzebach gości hotelowych. Czas pokaże, czy zrewolucjonizują rynek i klasyczne procedury w hotelarstwie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Rozporządzenie rozszerzające Tarczę 6.0 opublikowane w Dzienniku
PIH: liczymy na otwarcie jeszcze w lutym. Jesteśmy gotowi, mamy procedury
Także wycieczki jednodniowe będą mogły być opłacane Polskim Bonem
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z
Starsze aktualności:
Kursy dla kontrolerów ruchu lotniczego
Rząd robi z turystyki zagranicznej kozła
Niespodzianki w rozporządzeniu w sprawie zakazów w ruchu
ONZ: odbudowa turystyki to
Restrukturyzacja szansą dla zadłużonych
Więcej greckich regionów objętych dodatkowymi środkami
Pyszne.pl sprawdza jak przez dekadę zmieniły się trendy w
ZUS ponownie rozpatrzy wnioski o umorzenie składek za marzec, kwiecień i
Bali nie wpuści zagranicznych turystów do końca
Ile grecka turystyka straciła w pierwszym
Ceny paliw lotniczych i kurs dolara sprzyjają
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi
Rząd zakaże lotów m.in. do Hiszpanii i na
Łodzie mieszkalne pomysłem na spokojny urlop na łonie
Konkurs dla projektantów hoteli
Armatorzy zainaugurowali sezon turystyczny w Puerto de Barcelona
Niepokoje na świecie osłabiły zainteresowanie turystyką?
MSZ ostrzega przed podróżą do Jordanii
Rynek HoReCa w Polsce będzie się rozwijał
Komisja Europejska sprawdzi czy touroperatorzy nie dyskryminują klientów
Fjord Line uruchamia przedstawicielstwo w Polsce
Jakie nowości znalazły się w ofercie egzotycznej biur podróży?
Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w styczniu?
We Wrocławiu powstanie centrum obsługi technicznej samolotów Ryanair
Najlepsi bariści Starbucks będą rywalizować w Warszawie
Polacy częściej korzystają ze świątecznego cateringu
Kaczyński o budowie Centralnego Portu Lotniczego: Polska nie powinna być prowincją
SAS zwiększy liczbę połączeń między Krakowem a Kopenhagą
Nowe połączenie z lubelskiego lotniska
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w grudniu 2015 roku?
W lipcu odnotowano duży spadek średniej ceny pokojonocy
Polacy nie chcą jeździć do Tunezji na własną rękę?