TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




AccorHotels wprowadzi nową markę hotelową

AccorHotels poinformował o stworzeniu nowej marki, skierowanej do młodych klientów. Jo&Joe ma łączyć w sobie cechy aparthotelu, hostelu i hotelu.


JO&JOE uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie dla sporej międzynarodowej wspólnoty osób myślących podobnie, jak pokolenie Milenialsów - przekonuje AccorHotels w komunikacie prasowym.

Accor chce do 2020 roku otworzyć 50 obiektów pod marką Jo&Joe. W 2018 mają zostać otwarte obiekty w Paryżu i Bordeaux. Planowane są także otwarcia w takich miastach jak Warszawa, Budapeszt, Rio de Janeiro czy Sao Paulo. Jak przekonuje Accor, obiekty Jo&Joe będą znajdować się w centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji.

Koncepcja marki ma promować interakcje, sprzyjać życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców).

Zgodnie z ogólną strategią grupy, gastronomia JO&JOE będzie opierać się na analizie aspiracji pokolenia Millenialsów. Wynikiem jest oferta, której ceny zaczynają się od 10 euro, a zasadniczym celem jest interakcja, dzielenie się oraz proste, zdrowe smaki. Promowane będą wyroby lokalne i własnego wyrobu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
accorhotels jo&joe marka hotelowa aparthotel hotel hostel warszawa Paryż Bordeaux




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję