Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
- Piloci Wyjazdów Zagranicznych typu Incentive...
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Poszukiwany pilot/ przewodnik: Praga 21-24.05.2024
- Szukam Pilota / Przewodnika Berlin/Drezno
- Zestaw Tour Guide
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Doradca wakacyjny BP ITAKA Rzeszów Millenium Hall
- Orient Travel Product Manager Katowice
- Kierownik Salonu Franczyzowego TUI Wrocław
AccorHotels wprowadzi nową markę hotelową
AccorHotels poinformował o stworzeniu nowej marki, skierowanej do młodych klientów. Jo&Joe ma łączyć w sobie cechy aparthotelu, hostelu i hotelu.
JO&JOE uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie dla sporej międzynarodowej wspólnoty osób myślących podobnie, jak pokolenie Milenialsów - przekonuje AccorHotels w komunikacie prasowym.
Accor chce do 2020 roku otworzyć 50 obiektów pod marką Jo&Joe. W 2018 mają zostać otwarte obiekty w Paryżu i Bordeaux. Planowane są także otwarcia w takich miastach jak Warszawa, Budapeszt, Rio de Janeiro czy Sao Paulo. Jak przekonuje Accor, obiekty Jo&Joe będą znajdować się w centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji.
Koncepcja marki ma promować interakcje, sprzyjać życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców).
Zgodnie z ogólną strategią grupy, gastronomia JO&JOE będzie opierać się na analizie aspiracji pokolenia Millenialsów. Wynikiem jest oferta, której ceny zaczynają się od 10 euro, a zasadniczym celem jest interakcja, dzielenie się oraz proste, zdrowe smaki. Promowane będą wyroby lokalne i własnego wyrobu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polska destynacją dla
Starsze aktualności:
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Czym kierować się tworząc ofertę lunchową restauracji hotelowej?
Ryanair zapowiada nowe trasy z polskich lotnisk do Izraela
W marcu kolejna edycja Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej
Kraków kolejny raz uznany najlepszym kierunkiem na city break
Rośnie apetyt podróżnych na Europejską Stolicę Kultury 2016
Port-Hotel zmienił nazwę i modyfikuje strategię
Kolejny touroperator niewypłacalny
Prezes UTK stwierdza nieprawidłowości w pociągu EuroCity
Itaka podnosi gwarancję i rozpoczyna sprzedaż oferty narciarskiej
Słowacki kurort narciarski dołącza do siatki połączeń Polskiego Busa
Sphinx otworzył kolejny lokal w Warszawie
Zagrożenia terrorystyczne zmuszają linie lotnicze do szukania nowych kierunków
Polska Grupa Uzdrowisk startuje z nową kampanią reklamową
Ilu turystów skorzystało z bazy noclegowej w listopadzie 2015 roku?