Zobacz także
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze podróży?
Ruszyła jesienna kampania promocyjna Krakowa, która przyciągnie 30-40-latków
W Krakowie rozpoczęła się jesienna akcja promocyjna, która obejmuje całą Polskę. Akcja ma na celu "odświeżenie" pamięci 30-40-latkom z całego kraju, którzy kiedyś przyjeżdżali tu na obowiązkowe wycieczki
- W okresie wiosennym oraz letnim nie narzekamy na liczbę turystów przyjeżdżających do Krakowa. Obecna akcja została zaplanowana na jesień, gdyż chcemy maksymalnie przedłużyć sezon turystyczny w mieście. I zachęcić do odwiedzenia Krakowa zwłaszcza w weekendy - mówi Katarzyna Gądek, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki UMK.
Kampania nosi tytuł: "Kraków, czyli dowolny kierunek zwiedzania". Przedstawia ona kobiece stopy w czerwonych butach na obcasie, na które nałożone są muzealne kapcie. W takim odzieniu stóp kobieta spaceruje po płycie Rynku Głównego. Na drugim planie widnieją Sukiennice. - Nasza akcja skierowana jest przede wszystkim do 30-40-latków. Pamiętają oni jeszcze obowiązkowe, szkolne wycieczki do Krakowa, na których zwiedzali muzea z kapciami nałożonymi na stopy. Chcieliśmy pokazać, iż zwiedzanie Krakowa nie musi wyglądać w sposób nudny i stereotypowy. Postanowiliśmy też zachęcić do ponownego przyjazdu - twierdzi ideę akcji promocyjnej Katarzyna Gądek.
Kampania w zamiarze będzie dryfować po całej Polsce za pomocą różnych nośników - telewizja, rozgłośnie radiowe, prasa, billboardy oraz internet. Około 400 billboardów pojawi się w takich miastach, jak: Bytom, Chorzów, Katowice, Lublin, Łódź, Warszawa, Sosnowiec, Wrocław, Poznań, natomiast całostronicowa reklama pojawi się w tygodniku "Polityka". Organizatorzy przewidują jeszcze 20-sekundowy spot telewizyjny, noszący tytuł "Kapcie". Wyemituje go m.in. stacja TVN 24, National Geographic, Planete, Discovery Channel, MTV, Canal+Sport, Ale Kino.
Kampania będzie również "głoszona" w ogólnopolskim RMF, jak i w lokalnych rozgłośniach radiowych. Bandery, które mają zachęcić ludzi do przyjazdu do Krakowa, pojawią się na portalu Onet.pl i miejskiej prezentacji internetowej.
Kampania ma na celu rozpowszechnienie turystyki, a także organizowana jest przy okazji jubileuszu 750-lecia lokacji miasta, którego główne obchody odbędą się w 2007 roku. Kampania potrwa do 15 listopada, a przewidywany koszt jesiennej promocji Krakowa to 530 tys. zł.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Zarząd British Airways podejmie rozmowy ze związkiem zawodowym?
Dziesięć największych atrakcji turystycznych w czeskich Karkonoszach
Na wiosnę ruszy budowa Bursztynowego Szlaku
Wkrótce otwarcie hotelu Best Western Premier Katowice
Ryanair otworzy bazę w Kownie. Kraków odrzucony
Warszawa: odbyła się konferencja e-Travel Forum
Tańszy roaming w Unii Europejskiej
Udaremniony przemyt broni na warszawskim Okęciu
Okęcie: od piątku wstrzymano blisko 1,5 tys. lotów
W Nowym Targu będzie lotnisko?
USA: awaryjne lądowanie z powodu eksplozji silnika
Powstanie nowy hotel w Krakowie
Produkty regionalne można będzie kupić na lotniskach!
Solaris zamierza produkować tramwaje
Odrestaurowana toruńska Krzywa Wieża będzie służyć urzędnikom i turystom
Turystyka ślubna - prosty sposób na polskie obywatelstwo
Tatry: weekend pochmurny i deszczowy. W górach śnieg