TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła jesienna kampania promocyjna Krakowa, która przyciągnie 30-40-latków

W Krakowie rozpoczęła się jesienna akcja promocyjna, która obejmuje całą Polskę. Akcja ma na celu "odświeżenie" pamięci 30-40-latkom z całego kraju, którzy kiedyś przyjeżdżali tu na obowiązkowe wycieczki


- W okresie wiosennym oraz letnim nie narzekamy na liczbę turystów przyjeżdżających do Krakowa. Obecna akcja została zaplanowana na jesień, gdyż chcemy maksymalnie przedłużyć sezon turystyczny w mieście. I zachęcić do odwiedzenia Krakowa zwłaszcza w weekendy - mówi Katarzyna Gądek, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki UMK.

Kampania nosi tytuł: "Kraków, czyli dowolny kierunek zwiedzania". Przedstawia ona kobiece stopy w czerwonych butach na obcasie, na które nałożone są muzealne kapcie. W takim odzieniu stóp kobieta spaceruje po płycie Rynku Głównego. Na drugim planie widnieją Sukiennice. - Nasza akcja skierowana jest przede wszystkim do 30-40-latków. Pamiętają oni jeszcze obowiązkowe, szkolne wycieczki do Krakowa, na których zwiedzali muzea z kapciami nałożonymi na stopy. Chcieliśmy pokazać, iż zwiedzanie Krakowa nie musi wyglądać w sposób nudny i stereotypowy. Postanowiliśmy też zachęcić do ponownego przyjazdu - twierdzi ideę akcji promocyjnej Katarzyna Gądek.

Kampania w zamiarze będzie dryfować po całej Polsce za pomocą różnych nośników - telewizja, rozgłośnie radiowe, prasa, billboardy oraz internet. Około 400 billboardów pojawi się w takich miastach, jak: Bytom, Chorzów, Katowice, Lublin, Łódź, Warszawa, Sosnowiec, Wrocław, Poznań, natomiast całostronicowa reklama pojawi się w tygodniku "Polityka". Organizatorzy przewidują jeszcze 20-sekundowy spot telewizyjny, noszący tytuł "Kapcie". Wyemituje go m.in. stacja TVN 24, National Geographic, Planete, Discovery Channel, MTV, Canal+Sport, Ale Kino.

Kampania będzie również "głoszona" w ogólnopolskim RMF, jak i w lokalnych rozgłośniach radiowych. Bandery, które mają zachęcić ludzi do przyjazdu do Krakowa, pojawią się na portalu Onet.pl i miejskiej prezentacji internetowej.

Kampania ma na celu rozpowszechnienie turystyki, a także organizowana jest przy okazji jubileuszu 750-lecia lokacji miasta, którego główne obchody odbędą się w 2007 roku. Kampania potrwa do 15 listopada, a przewidywany koszt jesiennej promocji Krakowa to 530 tys. zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków do Krakowa w Krakowie kampania promocyjna reklama PR kapcie turystyka podróże zwiedzający Katarzyna Gądek Wydział Promocji i Turystyki UMK Sukiennice Rynek Główny zwiedzania dowolny jesienna akcja zwiedzanie promocja promowanie jak dla




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję