
Ruszyła jesienna kampania promocyjna Krakowa, która przyciągnie 30-40-latków
W Krakowie rozpoczęła się jesienna akcja promocyjna, która obejmuje całą Polskę. Akcja ma na celu "odświeżenie" pamięci 30-40-latkom z całego kraju, którzy kiedyś przyjeżdżali tu na obowiązkowe wycieczki
- W okresie wiosennym oraz letnim nie narzekamy na liczbę turystów przyjeżdżających do Krakowa. Obecna akcja została zaplanowana na jesień, gdyż chcemy maksymalnie przedłużyć sezon turystyczny w mieście. I zachęcić do odwiedzenia Krakowa zwłaszcza w weekendy - mówi Katarzyna Gądek, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki UMK.
Kampania nosi tytuł: "Kraków, czyli dowolny kierunek zwiedzania". Przedstawia ona kobiece stopy w czerwonych butach na obcasie, na które nałożone są muzealne kapcie. W takim odzieniu stóp kobieta spaceruje po płycie Rynku Głównego. Na drugim planie widnieją Sukiennice. - Nasza akcja skierowana jest przede wszystkim do 30-40-latków. Pamiętają oni jeszcze obowiązkowe, szkolne wycieczki do Krakowa, na których zwiedzali muzea z kapciami nałożonymi na stopy. Chcieliśmy pokazać, iż zwiedzanie Krakowa nie musi wyglądać w sposób nudny i stereotypowy. Postanowiliśmy też zachęcić do ponownego przyjazdu - twierdzi ideę akcji promocyjnej Katarzyna Gądek.
Kampania w zamiarze będzie dryfować po całej Polsce za pomocą różnych nośników - telewizja, rozgłośnie radiowe, prasa, billboardy oraz internet. Około 400 billboardów pojawi się w takich miastach, jak: Bytom, Chorzów, Katowice, Lublin, Łódź, Warszawa, Sosnowiec, Wrocław, Poznań, natomiast całostronicowa reklama pojawi się w tygodniku "Polityka". Organizatorzy przewidują jeszcze 20-sekundowy spot telewizyjny, noszący tytuł "Kapcie". Wyemituje go m.in. stacja TVN 24, National Geographic, Planete, Discovery Channel, MTV, Canal+Sport, Ale Kino.
Kampania będzie również "głoszona" w ogólnopolskim RMF, jak i w lokalnych rozgłośniach radiowych. Bandery, które mają zachęcić ludzi do przyjazdu do Krakowa, pojawią się na portalu Onet.pl i miejskiej prezentacji internetowej.
Kampania ma na celu rozpowszechnienie turystyki, a także organizowana jest przy okazji jubileuszu 750-lecia lokacji miasta, którego główne obchody odbędą się w 2007 roku. Kampania potrwa do 15 listopada, a przewidywany koszt jesiennej promocji Krakowa to 530 tys. zł.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Turystyka budzi się nad
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział centra informacji i promocji:
Niemiecki region liczy na
Mazowsze przyciągnęło więcej
Yanosik pomaga atrakcjom
Dział biura turystyczne:
Uhonorowano nowych Ambasadorów Kongresów
UE podpisuje umowę z Kanadą w sprawie danych
Starsze aktualności:
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Zarząd British Airways podejmie rozmowy ze związkiem zawodowym?
Dziesięć największych atrakcji turystycznych w czeskich Karkonoszach
Na wiosnę ruszy budowa Bursztynowego Szlaku
Wkrótce otwarcie hotelu Best Western Premier Katowice
Ryanair otworzy bazę w Kownie. Kraków odrzucony
Rok 2007 przyniósł najmniej wypadków w lotnictwie cywilnym
Warszawa: odbyła się konferencja e-Travel Forum
Tańszy roaming w Unii Europejskiej
Udaremniony przemyt broni na warszawskim Okęciu
Okęcie: od piątku wstrzymano blisko 1,5 tys. lotów
W Nowym Targu będzie lotnisko?
USA: awaryjne lądowanie z powodu eksplozji silnika
Powstanie nowy hotel w Krakowie
Produkty regionalne można będzie kupić na lotniskach!
Solaris zamierza produkować tramwaje
Odrestaurowana toruńska Krzywa Wieża będzie służyć urzędnikom i turystom
Turystyka ślubna - prosty sposób na polskie obywatelstwo
Tatry: weekend pochmurny i deszczowy. W górach śnieg