Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kurs Specjalista ds. księgowości
- Specjalista d/s turystyki - Denar Travel Żory
- REZYDENT TUNEZJA SEZON 2024
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Ostatnie rezydentury w Sun & Fun Holidays 2024
- PILOT na Chorwacje 20-26.05 grupa szkolna z...
- Rezydent w Bułgarii
- Konsultant ds. podróży służbowych
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Specjalista ds. Czarterów
Ibis nagrodzony za najlepszą kampanię reklamową
Marka Ibis otrzymała nagrodę za najlepszą kampanię reklamową "TEN or 15" w konkursie Worldwide Hospitality Awards, który odbył się w Paryżu.
"TEN or 15" to ogólnoeuropejska kampania marki Ibis, oparta na koncepcie komunikacji 360 stopni, opracowana i zrealizowana przez Young & Rubican Paris razem z agencją Wunderman w zakresie marketingu wirusowego. Kampania została zaplanowana na wielką skalę - przez 2 letnie miesiące w mediach europejskich trudno było nie zauważyć reklam "TEN or 15" hoteli Ibis. Wykorzystano telewizję, prasę, imprezy specjalne, komunikację wewnętrzną sieci Accor, POS oraz akcje w mediach społecznościowych.
Koncepcję kreatywną kampanii oparto na haśle "W hotelach Ibis nie musisz być gwiazdą rocka, by cieszyć się zniżką €10 każdej letniej nocy". Wizualizację kampanii stanowiły epizody z trasy koncertowej alternatywnego zespołu rockowego "Ten or 15". Gwiazdy rocka - Ten i 15 to liderzy kapeli, którzy uosabiają promocyjne letnie zniżki w hotelach ibis - €10 lub €15, a ich życie w trasie ukazuje bogatą ofertę hoteli ibis. Członkowie zespołu to doświadczeni podróżnicy, którzy swoje noclegi w czasie trasy koncertowej rezerwowali tylko w hotelach ibis. Kapela dobrze wiedziała, że tylko ibis zapewni im wszystko, czego potrzebują, a także oferuje optymalne dla nich rozwiązania: serwis non-stop, śniadania od godziny 4 rano, przekąski i napoje 24/7 oraz nowoczesne i w pełni wyposażone pokoje. Trasa koncertowa "Ten or 15" zakończyła się sukcesem, tak jak "rockowa" kampania Ibis.
Kampania "Ten or 15" była realizowana także w Polsce od 9 lipca do 5 września 2010 r. z wykorzystaniem szeroko zaplanowanego spectrum mediów. Adaptacja reklam na naszym rynku polegała jedynie na tłumaczeniu hasła i zamianie €10 na 40 zł zniżki. Tak jak w Europie, wzbudziła ona pozytywne reakcje i skutecznie stymulowała liczbę rezerwacji w okresie letnim w hotelach Ibis w Polsce.
Jury Worldwide Hospitality Awards doceniło Ibis za unikalną i śmiałą kreację oraz precyzyjnie dobrane media w skali europejskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Wizz Air zwiększył limit rezerwacji
Gdańsk Convention Bureau odpowiedzialne za turystykę biznesową w pomorskim
Mistrzostwa Branży Turystycznej w Narciarstwie Alpejskim
Odcinek autostrady A2 z Nowego Tomyśla do Świecka będzie gotowy w 2011 r.?
Spotkanie na temat promocji Polski
Travel Gallery - oferty Lato 2009 już w sprzedaży
W końcu bezpieczniej na dworcach PKP
Jak będzie wyglądać Wyspa Spichrzów w Gdańsku?
Katalonia sprzeciwia się organizowaniu korridy
Jak rozwijać lokalną turystykę?
Nowe restauracje Amrest na Ukrainie!
Sylwester i Nowy Rok na pokładach Centralwings
Wizz Air dodaje 10 lotów z Katowic do Rzymu
Wenecja: publiczne popielniczki
"Czas wybrać gdzie się wybrać" - TUI promuje ofertę na lato 2007