TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Marka hotelowa Pullman wchodzi na rynek Azji

Luksusowa marka Pullman stworzona przez Accor wchodzi oficjalnie na rynek rejonu Azja-Pacyfik.


Pierwszym obiektem w Azji pod ta marką jest Pullman Bangkok King Power. Marka ta jest skierowana głównie do turystów biznesowych i kongresowych. Michael Issemberg, dyrektor zarządzający Accor Azja-Pacyfik mówi, że w tym rejonie właśnie sektory corporate i meeting są tymi, które rozwijają się tam najprężniej.

W I kwartale 2008 Pullman otworzy w Chinach dwa kolejne obiekty: w Dongguan i Sany. Od 2009 roku sieć hoteli Pullman będzie działać w 23 krajach, a do 2015 obiektów będzie 300.






Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Marka hotelowa Pullman w Azji Azja hotel hotele Bangkok King Power Accor Azja-Pacyfik




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję