TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






W I kwartale Travelplanet.pl zwiększa sprzedaż o 191%

W pierwszym kwartale 2006 roku biura turystyczne informowały, iż sprzedaż imprez wzrosła o 20-30% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Dziś, Travelplanet.pl podało iż, w pierwszym kwartale br. zanotowało wzrost o 191%, w porównaniu do 2005 roku.


Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl w I kwartale bieżącego roku sprzedała usługi turystyczne o wartości 13,6 mln złotych, co oznacza wzrost dynamiki o 191% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Istotnie poprawiły się również wyniki finansowe Spółki.

Tomasz Moroz, prezes Travelplanet.pl pozytywnie ocenia wyniki spółki. - Według szacunków organizatorów turystyki w pierwszym kwartale dzięki zainteresowaniu ofertami first minute, dalszej poprawie koniunktury w gospodarce i nastrojów konsumenckich oraz silnej złotówce sprzedaż usług turystycznych była większa o około 20-30% niż w I kwartale roku 2005. Nasz wzrost był więc dziesięciokrotnie większy niż tradycyjnego rynku - mówi. - Zmniejszyliśmy także znacząco stratę spółki, pomimo dużych inwestycji w rozwój sieci sprzedaży. Ze względu na sezonowość branży, w której działamy maksymalizacja przychodów i zysków następuje w drugiej połowie roku, dlatego też po udanym pierwszym kwartale oczekujemy w całym roku 2006 znaczącej poprawy zysku netto Travelplanet.pl, w stosunku do roku poprzedniego - dodaje Tomasz Mróz.

Travelplanet.pl jest jedyną spółką e-commerce notowaną na warszawskiej GPW. Oprócz sprzedaży usług turystycznych - wycieczek, biletów lotniczych, hoteli - w Internecie, spółka tworzy innowacyjną sieć sprzedaży obejmującą wiodące centra handlowe w największych miastach w Polsce. W chwili obecnej Travelplanet.pl posiada 5 Punktów Obsługi Klienta. Do końca roku spółka chce ich mieć 12. Już w maju ma zamiar uruchomić dwa kolejne, w tym jedno w największym centrum handlowym w Europie Środkowo - Wschodniej - łódzkiej Manufakturze.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Travelplanet wyniki sprzedaż wzrost sprzedaży Tomasz Moroz Travelplanet SA travel planet travelplanet.pl sezonowość w biuro usług turystycznych


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję