Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
W I kwartale Travelplanet.pl zwiększa sprzedaż o 191%
W pierwszym kwartale 2006 roku biura turystyczne informowały, iż sprzedaż imprez wzrosła o 20-30% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Dziś, Travelplanet.pl podało iż, w pierwszym kwartale br. zanotowało wzrost o 191%, w porównaniu do 2005 roku.
Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl w I kwartale bieżącego roku sprzedała usługi turystyczne o wartości 13,6 mln złotych, co oznacza wzrost dynamiki o 191% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Istotnie poprawiły się również wyniki finansowe Spółki.
Tomasz Moroz, prezes Travelplanet.pl pozytywnie ocenia wyniki spółki. - Według szacunków organizatorów turystyki w pierwszym kwartale dzięki zainteresowaniu ofertami first minute, dalszej poprawie koniunktury w gospodarce i nastrojów konsumenckich oraz silnej złotówce sprzedaż usług turystycznych była większa o około 20-30% niż w I kwartale roku 2005. Nasz wzrost był więc dziesięciokrotnie większy niż tradycyjnego rynku - mówi. - Zmniejszyliśmy także znacząco stratę spółki, pomimo dużych inwestycji w rozwój sieci sprzedaży. Ze względu na sezonowość branży, w której działamy maksymalizacja przychodów i zysków następuje w drugiej połowie roku, dlatego też po udanym pierwszym kwartale oczekujemy w całym roku 2006 znaczącej poprawy zysku netto Travelplanet.pl, w stosunku do roku poprzedniego - dodaje Tomasz Mróz.
Travelplanet.pl jest jedyną spółką e-commerce notowaną na warszawskiej GPW. Oprócz sprzedaży usług turystycznych - wycieczek, biletów lotniczych, hoteli - w Internecie, spółka tworzy innowacyjną sieć sprzedaży obejmującą wiodące centra handlowe w największych miastach w Polsce. W chwili obecnej Travelplanet.pl posiada 5 Punktów Obsługi Klienta. Do końca roku spółka chce ich mieć 12. Już w maju ma zamiar uruchomić dwa kolejne, w tym jedno w największym centrum handlowym w Europie Środkowo - Wschodniej - łódzkiej Manufakturze.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
No cóż.. tak to już chyba będzie :(
[2006-05-05 13:18 83.29.171.*]
Internetowe molochy będą dynamicznie zwiększały sprzedaż, a my, lokalne turystyczne agencyjki z roku na rok będziemy tracić klientów.. odpowiedz »
No cóż.. nie dla wszystkich tak to już musi być :)
[2006-05-09 16:22 83.11.135.*]
Nikt nie powiedział, że lokalne turystyczne agencyjki nie mogą prowadzić sprzedaży internetowej ofert turystycznych, tym samym dynamicznie zwiększając sprzedaż. Kwestia wykwalifikowanej kadry, inwestycji w odpowiednie systemy internetowe, znajomość e-commerce itp. itd. odpowiedz »
molochy
[2006-05-10 01:00 83.6.241.*]
a ja proponuję zajrzeć politykom do ustawy o usługach turystycznych gdzie jest wyrażnie powiedziane że dwa świadczenia to już jest firma organizatorem, a jak się to ma do praktyki, ośmieszanie ustw, chyba tak ma być ,bo na każdym roku jak grzyby po deszczu wyrastają agencji i o dziwo świadczą również kompleksowa obsługę firm, "brawo" tak trzymać odpowiedz »
spokojnie!
[2006-05-05 14:21 213.158.197.*]
13,6 mln to tylko ogólna wartość sprzedaży, a Travelplanet żyje z prowizji. Tak więc zostaje im z tego może 1 mln. Trzeba opłacić podatki, zusy, czynsze i inne koszty i już wtedy ta kwota nie wygląda tak kosmicznie jak to jest w artykule opisane. Naszym portalom daleko jeszcze do zysków tych zagranicznych... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Region lubuski marnuje swój potencjał turystyczny?
Radomskie lotnisko przyjmie piłkarzy w czasie Euro 2012?
W ubiegłym roku Polacy wyjeżdżali częściej, ale na krócej
Franczyza - za droga dla polskich hoteli?
Pogoda motywuje Polaków do wypoczynku poza Polską
Sylwester 2011/2012 znižki do 30.10.2011
Ale będą za to tysiące oszukanych turystów, biur podróży i d
Kraków - Niemcy: dziesięciokrotny wzrost połączeń lotniczych
Co pasażerów irytuje w liniach lotniczych?
W 2008 roku zadłużenie LOT-u wyniosło 733 mln zł
W Tatrach zaginął turysta. Poszukiwania jednak zawieszono
Ceny wiz na Białoruś dla Polaków nie wzrosną
EasyJet będą latać z Warszawy do Londynu
Kontrowersyjna reklama PKS nadal zachęca do wycieczek do Auschwitz w obie strony!
Ukraine 2008: Polska promowała się do turystów z Ukrainy
TripAdvisor: Warszawa najnudniejszym miastem Europy?
Balice zamknięte na 2,5 godziny z powodu ćwiczeń
Kraków: 8 lat więzienia grozi francuskim turystom za nieopłacenie pobytu w hotelu?
Wielka Brytania ma pomysł jak rozładować korki na autostradach