Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Gdańsk Convention Bureau szkoli
W 2010r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizowało 4 szkolenia dla liderów branży spotkań pod nazwą Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB). W szkoleniach wzięło udział 200 osób, które pozyskały wiedzę z zakresu turystyki biznesowej i marketingu destynacji.
Celem cyklu szkoleń TAOSB jest podniesienie kwalifikacji branży turystycznej Regionu Pomorskiego, a tym samym zwiększenie konkurencyjności oferty turystycznej Gdańska i Pomorza w warunkach rywalizacji marketingowej. Szkolenia są organizowane w ramach Projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013.
"Dzięki dofinansowaniu jesteśmy w stanie zapraszać międzynarodowych ekspertów, takich jak: Linda Pereira, Ulrike von Arnold czy Mady Keup, którzy dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. To jedyne tego rodzaju bezpłatne szkolenia na Pomorzu i niepowtarzalna okazja zdobycia wiedzy z nadal mało odkrytej dziedziny gospodarki jaką jest przemysł spotkań" - podkreśla Anna Górska, Prezes GOT/GCB.
Niektóre tematy poruszane podczas dotychczasowych szkoleń to:
* Zarządzenie budżetem konferencji
* Doświadczenia wybranych miast europejskich w zakresie pozyskiwania gości biznesowych - na przykładach Wiednia i Sztokholmu
* Jak przygotować idealną ofertę organizacji konferencji (tzw. BID )
* Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach marketingowych
* Skuteczne sposoby współpracy z obiektami konferencyjnymi, liniami lotniczymi i usługodawcami związanymi z przemysłem spotkań - na
przykładzie miast europejskich.
* Zintegrowane oferty turystyczne dla klienta biznesowego.
Szkolenia odbywają się w języku angielskim. GCB zapewnia tłumaczenia symultaniczne, całodniowe wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikaty. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
W 2011 r. GCB będzie kontynuowało szkolenia. Kolejne już 9 lutego. Poprowadzi je Tom Hulton, Dyrektor ds. Współpracy Międzynarodowej, IMEX.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Do Golubia-Dobrzynia zabytkowym pociągiem
W Niemczech powstanie hotel tylko dla naturystów. Obiekt mógł powstać w Polsce?
Kujawsko-pomorskie: Szybka Kolej Metropolitarna w fazie porozumień
Gdynia na antenie Travel Channel
Erowizja 2005 w Twierdzy Genueńskiej w Sudak?
Port lotniczy w Rzeszowie szuka nowego udziałowca
Bilety papierowe droższe od elektronicznych!
Zakaz palenia w środkach transportu
Łatwiej na amerykańskich lotniskach
Orbis zakłada sprzedaż hoteli?
Nowy program promocji turystyki w Syrii
Małopolskie: PKS Wadowice na sprzedaż