Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
PLL LOT wzmacnia sprzedaż biletów
Polskie Linie Lotnicze LOT zaczną sprzedawać bilety w Azji Południowo-Wschodniej i w Australii. Celem jest m. in. wzmocnienie ruchu tranzytowego na regularnych połączeniach narodowego przewoźnika, który realizuje strategię rentownego wzrostu od 2016 roku.
"LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam gdzie jak dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii, Wietnamie" - informuje spółka w komunikacie.
Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hong Kong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt - tłumaczy spółka.
Narodowy przewoźnik planuje również rozwój struktur sprzedaży w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii. To pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci 1 czerwca 2019 roku.
"Nawet jeżeli samodzielnie nie obsługujemy wielu połączeń, to dzięki stale rozwijanej siatce jesteśmy w stanie zaproponować pasażerom z najbardziej oddalonych zakątków świata korzystną ofertę podróży do Polski, CEE i Europy Zachodniej, w której chociaż część przelotów będzie odbywała się na pokładach samolotów LOT-u. Nie bez powodu zdecydowaliśmy się na uruchomienie połączeń do Singapuru czy Miami, które pełnią rolę największych portów tranzytowych w regionie. Dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez hub w Warszawie, i budujemy rozpoznawalność marki LOT, co w przyszłości ułatwi nam dalszy rozwój połączeń na świecie" - powiedziała cytowana w komunikacie Anna Staszewska, dyrektor biura sprzedaży LOT-u.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
PKP Intercity zmienia system zarządzania cenami
Nowa marka wchodzi na rynek hotelowy
Rosną przychody greckich hotelarzy
Silne trzęsienie ziemi w Albanii
85 proc. europejskich kąpielisk z doskonałą jakością wody
Lotnisko Chopina będzie rozbudowane
IATA: ruch lotniczy w lutym kontynuował trend spadkowy
Travelist wybiera najlepsze hotele
O czym dyskutowano na Konferencji Turystyczno-Transportowej w Krakowie?
Ryanair zapowiada nowe połączenia z dwóch lotnisk
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk Europejskich
Ponad miliard euro zysku przewoźnika. W planach duże inwestycje
Jak podróżują osoby wypożyczające auta?
Urlopy.pl są właścielem FLY.PL?
