Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Coffeedesk nawiązuje współpracę ze Zjedz.my
Aplikacja rezerwacyjna Zjedz.my oraz kawowy omnichannel Coffeedesk nawiązały współpracę, aby wspólnie pozyskiwać i obsługiwać biznes HoReCa. Obie firmy pochodzą z Zachodniopomorskiego i obsługują kawiarnie, restauracje i hotele z całej Polski.
Coffeedesk to jeden ze sprzedawców w regionie CEE kawy oraz akcesoriów kawowych. Marka Coffeedesk kojarzona jest przede wszystkim jako e-commerce i showroomy kawiarniane. Jednak to sprzedaż hurtowa i obsługa HoReCa generuje 66% zysku kołobrzeskiej spółki. Klientami biznesowymi Coffeedesk są kawiarnie, restauracje, hotele, sieci handlowe, hurtownie czy e-sklepy z kawą w Polsce oraz za granicą. Branży HoReCa kawowy omnichannel dostarcza 2700 produktów w tym specjalistyczny sprzęt związany z prowadzeniem lokali gastronomicznych, m.in. ekspresy kawowe, piece do wypału ziarna czy Hard Tanki.
Współpraca ze Zjedz.my pozwoli Coffeedesk powiększyć portfolio klientów w Polsce, dając właścicielom lokali możliwość poszerzenia menu o modne wśród konsumentów napoje, jak kawa specialty czy cold brew. Pomożemy też podnieść jakość serwowania kawy - doradzając w jaki sposób od podstaw zbudować kawiarniane zaplecze lokalu - mówi Kamil Kwietniewski szef sprzedaży B2B na Polskę w Coffeedesk.
Doradztwo Coffeedesk jest kluczową korzyścią, którą zyskają partnerzy Zjedz.my. Portal pomaga restauracjom i kawiarniom w zarządzaniu usługami w lokalu, zwłaszcza rezerwacją stolików, w zamawianiu online i budowaniu społeczności z konsumentami.
Partnerzy Zjedz.my mogą korzystać z: integracji serwisu z wyszukiwarką Google, pozwalającą na rezerwację bezpośrednio z wyników wyszukiwania lokalu, narzędzi marketingowych takich, jak zaawansowane statystyki rezerwacji, generowanie kodu QR menu, widgety na stronę www. Narzędzie umożliwia monitorowanie upodobań gości lokalu oraz ich zachowania. Budowana na bieżąco baza marketingowa i narzędzia analityczno-reklamowe, pozwalają zoptymalizować czas i koszty reklamy lokalu. Z perspektywy konsumenta Zjedz.my jest aplikacją, dzięki której użytkownik wyszukuje i wybiera kawiarnię czy restaurację na podstawie lokalizacji czy preferencji kulinarnych.
Klienci biznesowi obu firm uzyskają dedykowanych opiekunów klienta, a także bonusy z okazji nawiązania współpracy Coffeedesk i Zjedz.my
Jednym z pierwszych projektów edukacyjnych będzie webinar na temat hurtowej produkcji cold brew 1 marca 2022 o g. 13:00.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział atrakcje turystyczne:
Turecka atrakcja z turystycznym
Czego szukają turyści na
Polskie stoisko najlepsze na targach
W Czechach powstaje nowa atrakcja
Ilu gości przyjęła Kopalnia Soli w
Lublin celuje w hiszpańskich
Nowa atrakcja turystyczna na
Można składać wnioski o dofinansowanie zadań z zakresu
Nowe zalecenia dla organizatorów zimowego wypoczynku dzieci i
Nowe polskie wpisy na Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego
Wyniki Turystycznych Mistrzostw
Czego może się spodziewać krakowska
Na Śląsku powstała nowa Lokalna Organizacja
Słowackie festiwale winiarskie okażą się magnesem na turystów?
Ryanair przeniesie 3 trasy z Polski loty na drugie sztokholmskie lotnisko
Pod Barceloną wykoleił się pociąg
Muzea Watykańskie dostępne do nocnego zwiedzania
Przedsiębiorcy protestują przeciw decyzji rządu
Restauratorzy wprowadzą historyczne dania z okazji rocznicy odzyskania niepodległości
Spore środki na promocję szlaku Green Velo
Organizacja wycieczki z Fun Clubu, z Poznania po Hiszpanii i Portugalii
Polska firma wśród finalistów konkursu UNWTO
UE ujednolici przepisy dotyczące krótkoterminowego wynajmu?
Dobiegają końca eliminacje do kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie
