Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
McDonald's rezygnuje ze sponsorowania igrzysk olimpijskich.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOL) zakończył współpracę z siecią fast food McDonald's. Koncern gastronomiczny był wśród 13 głównych sponsorów zimowej olimpiady w Pjongczang w 2018 r. i letniej w Tokio w 2020 r. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron. Warto zaznaczyć, iż współpraca tych dwóch jednostek trwała od 1976 roku.
Rozumiemy, że McDonald's chce się skupić na innych celach biznesowych - skomentował dyrektor marketingu MKOL Timo Lumme, cytowany w oświadczeniu. Warunki finansowe oraz zasady "separacji" objęte są tajemnicą.
Współpraca kończy się w trybie natychmiastowym, jednak McDonald's dalej pozostaje sponsorem narodowymn zimowych igrzysk olimpijskich w 2018, zachowując prawa marketingowe na terenie Korei Południowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Kto związany z branżą turystyczną dostał nagrodę Teraz
Lufthansa Group wprowadza nowe narzędzie dla biur
Finnair przetestuje nową
Po majówce klienci częściej odwiedzą biura
Amadeus wprowadza nowe narzędzie dla biur
Modernizacja lotniska w Krośnie
Wkrótce bez opłat detalicznych za
Taryfy PLL LOT w systemie
Monitoring marki w internecie jednym z tematów najbliższego
Kto się zaprezentuje na Roadshow
Skyscanner wprowadza nowe
Nowoczesne technologie zagoszczą w
Konkurs dla branży
Wizz Air powołuje nowego dyrektora
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland 2023
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w domach
Które wyjazdy najmocniej zmieniają ceny?
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu biletu
IATA: Dodatkowy podatek nie przyczyni się do redukcji emisji gazów cieplarnianych w lotnictwie
Zasłużeni dla turystyki odznaczeni podczas Meetings Week Poland
Polski rynek hotelowy dojrzewa
Kraków liczy, że igrzyska europejskie dadzą impuls do rozwoju turystyki
Samolot azjatyckiego przewoźnika rozbił się na pasie startowym
Czego przewoźnicy powinni się wystrzegać przy rozpatrywaniu reklamacji?
