Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Profitroom łączy siły z The Hotels Network
Hotelarze z Polski i całego świata zyskają jeszcze większą sprzedaż bezpośrednią dzięki nowemu partnerstwu. Profitroom, wiodący silnik rezerwacji w Polsce, łączy siły z The Hotels Network - hiszpańską firmą technologiczną, której narzędzia wspierają strategię direct booking.
The Hotels Network to innowacyjna firma technologiczna współpracująca z ponad 16 tysiącami hoteli na całym świecie. Platforma wspiera zwiększanie konwersji to znaczy, że jeszcze więcej osób odwiedzających strony www hoteli decydują się na założenie rezerwacji poprzez kanał bezpośredni. Najbardziej rozpoznawalnymi funkcjami The Hotels Network jest porównywarka cen na różnych kanałach sprzedaży czy podsumowywanie hotelowych recenzji na stronach internetowych obiektów hotelowych.
Poza tym The Hotels Network wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do przewidywania zachowań użytkowników i personalizowania zarówno wiadomości, jak i ofert pobytowych dla potencjalnych gości. - Naszą misją jest zwiększanie przychodów z kanału direct. Dlatego kluczowym był dla nas podjęcie współpracy z The Hotels Network. Dzięki efektowi synergii naszych narzędzi hotelarze będą w stanie generować jeszcze więcej rezerwacji. - powiedziała Anna Harris - Chief Growth Officer w Profitroom.
Podobnie jak Profitroom The Hotel Network to rozwiązanie nagradzane w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards, co jest kolejnym elementem podkreślającym jakość rozwiązania. - Partnerstwo THN i Profitroom oferuje wyjątkowo kompleksowe rozwiązanie, które wykorzystuje moc technologii maszynowej do wzmocnienia kanału bezpośredniego hoteli. Dzięki personalizacji całego procesu rezerwacji online i zwiększeniu współczynników konwersji jesteśmy w stanie wpłynąć na doświadczenie online gościa i tym samym zwiększyć przychody hoteli. To wyjątkowe partnerstwo dostarcza klientowi unikatowej wartości z obu stron, jako że nasz wspólny cel to wznieść branżę hotelarską na całkowicie nowy poziom. - powiedział Juanjo Rodriguez, założyciel i The Hotels Network.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Prezydent podpisał dwie ustawy, które będą mieć wpływ na turystykę
Turystyka z dużym wpływem na zatrudnienie w Grecji
Nowi członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
eSky Group wdraża system antyfraudowy
Więcej pociągów PKP Intercity na wakacje
Polacy poszkodowani w wypadku autokaru
Opóźnienia w wakacyjnych lotach
Prokuratura stawia zarzuty prezesowi 4You Airlines
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
POTRZEBUJĘ Tłumacza Polsko - Czeskiego!!!!
Grecja aktualizuje zasady dla podróży lotniczych
Przewoźnik nie może uzależniać sposobu zapłaty od miejsca zamieszkania
Katastrofa statku turystycznego w Egipcie
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Rolnik otwierający gospodarstwo agroturystyczne może otrzyma
