Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Pierwsze wnioski audytorów Złotego Standardu
Audytorzy Złotego Standardu odwiedzili już dwadzieścia spośród założonych 250 hoteli i obiektów hotelowych. Wśród audytowanych obiektów są zarówno hotele wielogwiazdkowe, jak i obiekty niekategoryzowane, obiekty posiadające kilka i kilkadziesiąt pokoi, funkcjonujące od wielu lat lub oddane dopiero do użytku. To zestawienie przypomina, że kluczowym celem projektu jest promocja wzorcowych postaw, nie zaś potencjału infrastruktury.
Jak mówi Tomasz Rzychoń, koordynator projektu - Liczba dotychczas dokonanych zgłoszeń do projektu uzmysławia, że hotele dostrzegają potrzebę pilnych zmian w obsłudze klienta, argumentując udział w projekcie rosnącymi oczekiwaniami gości oraz działalnością konkurentów. Realizując pierwsze audyty, przekonaliśmy się natomiast, że problemem wielu obiektów jest nie brak przekonania co do potrzeby zarządzania gościnnością, jakością obsługi czy innymi kluczowymi procesami, ale brak diagnozy potencjału i stosownych narzędzi umożliwiających wdrożenie potrzebnych innowacji. Przypominam, że jednym z celów projektu "Złoty Standard" jest rekomendacja właściwych rozwiązań i wytyczenie kierunku zmian. - dodaje.
Tylko nieliczne obiekty posiadają i sprawnie realizują programy wycieczkowe. Niewiele obiektów informuje w systematyczny sposób o tym, jak potrafi zagospodarować gościom weekend czy tydzień w danym regionie turystycznym. Brak takich kilkudniowych ofert pokazujących magiczne miejsca w najbliższej okolicy przekłada się na trudności w przyciąganiu gości zagranicznych do polskich obiektów. - Jesteśmy przekonani, że Polska, choć nie ma gorącego klimatu przez cały rok, oferuje całą masę atrakcji, z których z powodzeniem można złożyć programy turystyczne i nadać im przyciągające nazwy… - mówi Rzychoń.
Oczywiście, to też problem braku odpowiednich narzędzi promocji i informacji - wiele obiektów bądź sobie z nimi nie radzi, bądź też nie dysponuje odpowiednim budżetem. - Dostrzegamy w tym obszarze potrzebę opracowania kompleksowej oferty usług promocyjnych i informacyjnych zdolnej zaspokoić oczekiwania hoteli bez względu na skalę działania. Z cała pewnością już wkrótce przedstawimy naszym beneficjentom odpowiednie rozwiązania. - obiecuje Rzychoń.
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" realizowany będzie do grudnia 2012 roku. Ze względu na duże zainteresowanie udziałem, organizatorzy przestrzegają jednak przed odkładaniem zgłoszenia na ostatnią chwilę.
Dla pierwszych 250 hoteli udział w programie jest w całości dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział nagrody i wyróżnienia:
Pomorskie nagrodziło zasłużonych dla
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Otworzono nowy hotel sieci Mercure
Singapore Airlines powiększają flotę
Co hotele przygotowują na Wielkanoc?
Miał kupić LOT, kupi 100 samolotów
Qatar Airways: ciąg dalszy ekspansji
Funclub nagrodzony Diamentem Forbesa
Włoski strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Kairze
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Ilu podróżnych obsłużył Modlin?
