Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Jak sobie ułatwić komunikację z klientami?
Turystyka 2030: Polacy postawią na biura podróży, technologie i bezpieczeństwo
Ecco Travel zaprasza na study tour
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
ECTAA: poprawka do dyrektywy turystycznej lepsza, ale wątpliwości nadal są
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży?
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży w wyszukiwarce? Jak prowadzić efektywną promocję hotelu na wybrane słowo kluczowe? Jak bezpłatnie, ale skutecznie wykorzystać media społecznościowe w marketingu turystycznym? W jaki sposób zdobywać i angażować fanów hotelu na Facebooku?
Na te pytanie, a także inne, branża turystyczna i hotelarska znajdzie odpowiedzi już 12 lutego 2013 roku, w trakcie kolejnej edycji Akademii eTravel w Krakowie. Na uczestników czeka praktyczna wiedza z zakresu marketingu internetowego. Głównym tematem szkolenia będzie przedstawienie krok po kroku takich zagadnień jak: promocja turystyki w wyszukiwarce, efektywne prowadzenie działań promocyjnych na słowa kluczowe oraz komunikacja marketingowa biur podróży i obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych, takich jak Facebook. Google Plus i wielu innych.
Akademia eTravel to cykl spotkań turystyki i hotelarstwa z marketingiem online. To przede wszystkim praktyczne porady, inspiracje i przykłady na temat tego, jak skutecznie wykorzystać internet w promocji biura podróży, agencji turystycznej, hotelu, pensjonatu i innych obiektów noclegowych.
"Niemal każde biuro podróży i każdy hotel posiada własną stronę internetową. Wiele z tych stron jest świetnie przygotowanych do prowadzenia sprzedaży usług. W praktyce jednak nie sprzedają! Dzisiaj firmy turystyczne i obiekty hotelarskie stoją przed kolejnym wyzwaniem. W jaki sposób zwrócić uwagę kilkunastu milionów osób, poszukujących usług turystycznych w internecie, i jak zachęcić ich do odwiedzenia właśnie naszej strony WWW? Akademia eTravel w praktyce pokażę rozwiązania, które można wprowadzać w życie od razu" - mówi dr Rafał Marek, organizator warsztatów eTravel i praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w promocji turystyki i hotelarstwa w internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Marketing w turystyce - szkolenie
[2013-01-28 11:16 213.180.137.*]
więcej informacji o Akademii eTravel w praktyce tutaj: http://turystykawinternecie. pl/akademia-etravel-w-praktyce/ odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Jakie pokoje wybierano w marcu w hotelach?
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
W Moskwie powstanie park rozrywki Universal Park&Resorts
Konferencja na EuroGastro 2014
Dzienio, Sulej, Mingos - szukam oszukanych przez tą babę
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Babimost zaprasza linie lotnicze do siebie
Nowa infrastruktura na lotnisku
Hotel Anders organizuje Mistrzostwa Świata
PIT będzie certyfikował nowych pilotów
