Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie KPO
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok wcześniej
IGGP: Żadna z sił politycznych nie dba o branżę HoReCa
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę hotelarską
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też gastronomia
Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja
Rusza ogólnopolski projekt "Złoty Standard", który wprowadza do polskiej branży usług hotelarskich nową certyfikację wyróżniającą najwyższe standardy obsługi klienta. Ze wsparcia skorzysta 250 pierwszych beneficjentów, którzy zgłoszą udział w projekcie. Koszy usługi pokrywają środki pochodzące z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług. Projekt "Złoty Standard" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk obsługi klienta w obiektach hotelowych w Polsce.
Konferencja dotycząca programu "Złoty Standard" odbędzie się w piątek, 15 kwietnia 2011, o godz. 11.00 w Centrum Prasowym PAP, przy ul. Bracka 6/8, w Warszawie. Patronami projektu są Polska Izba Hotelarstwa, "Hotelarz", staypoland.com i HBI Polska.
W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: pomost pomiędzy konsumentem a branżą hotelarską, budowanie marki hotelu - rola opinii klientów, kluczowe punkty oceny hotelu okiem klienta - istniejące certyfikacje a potrzeby biznesu hotelarskiego, "Złoty Standard": co to jest, do kogo projekt jest kierowany, jak zgłosić udział i uzyskać wsparcie oraz wsparcie z Unii Europejskiej dla proinnowacyjnych usług doradczych.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Konsorcjum Polskich Biur Podróży- Trade & Travel Company nagrodzone
Hawana pogrążyła się w ciemnościach
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych
