Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Skandal w jednej z krakowskich restauracji
W jednej z krakowskich restauracji, w miniony weekend, doszło do skandalicznej sytuacji z udziałem obsługi lokalu. Goście żydowskiego pochodzenia zostali przez kelnerów obrzuceni obelgami.
O nieprzyjemnym zdarzeniu doniósł na swoim profilu na Facebooku dziennikarz "Tygodnika Powszechnego" Jacek Ślusarczyk. O sprawie poinformował także dyrektora Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Według relacji znajomych dziennikarza, z soboty na niedzielę, w restauracji "Moment" kelnerzy przywitali grupę Polaków żydowskiego pochodzenia "pier... Żydzi". Obsługa stwierdziła również, że jest późno i "nie będziemy już obsługiwać". Obrażeni goście zaczęli żywo protestować. Na nic się to zdało, zostali wyproszeni przez innych kelnerów i kelnerki. Na koniec posypały się obelgi: "j...ć Żydów, Żydzi do Izraela".
Goście restauracji zgłosili sprawę na komisariacie. Lokal wydał oświadczenie, w którym można przeczytać "Jest nam przykro, że staliśmy się obiektem pomówień związanych z incydentem w naszej restauracji w ostatnią sobotnią noc".
Według przedstawicieli restauracji "Moment", konflikt nie powstał na tle religijnym, narodowościowym czy też rasowym, a był jedynie "nieprzyjemną wymianą zdań pomiędzy osobami będącymi gośćmi lokalu, obsługą, a klientami, którzy pojawili się w nim w momencie jego zamykania".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:05 80.52.226.*]
Zapraszamy na Mazury- tutaj Żydzi są bardzo mile widziani. Antysemitów - brak. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:32 89.73.81.*]
Skandalem to jest opisywanie takich pierdol z pozycji tylko jedenj strony. P. dziennikarz chce znowu szukac ogorkow w sezonie. Niech napisze rzetelnie i da relacje 2 stron, aby czytelnik nie byl manipulowany i mogl sobie wyrobic opinie, odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-14 22:49 88.28.34.*]
No wlasnie ,moze napisza cos kelnerzy , jak to bylo . odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:10 83.16.71.*]
Warszawa czeka na kazdego turyste. Kazdy jest mile widziany. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-16 09:32 89.76.99.*]
relacje prezentujące stanowisko tylko jednej strony są zwykle nieprawdziwe. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-10-18 11:46 84.38.26.*]
nie wydaje wam sie dziwne, ze nagle wszyscy kelnerzy, cala obsluga jak jeden maz zaczela najezdzac na zydow? Nie bojac sie szefostwa i tego, ze straca prace? PRzeciez jesli taka sytuacja bylaby realna to oni od razu straciliby prace, a klienci zostali zaproszeni na darmowy obiad w ramach rekompensaty plus na koniec oczywiscie uscisk prezesa;) Nie wie, wydaje mi sie to mocno naciagane. Chyba, ze trafili na lokal prowadzony i osblugiwany przez antysemitow. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Tunezja chce walczyć z terroryzmem
Policja poszukuje klientów biura Aquamaris
Kim Dzong planuje kolejną turystyczną inwestycję
Paraliż ruchu lotniczego w Europie
WYTWÓRNIA WYPRAW - POSZUKIWANI PILOCI WYCIECZEK!
Użytkownicy eholiday.pl stworzą przewodnik po Polsce
WARS testuje w pociągach aplikację
PKP Intercity walczy ze stereotypami
Podsumowanie sezonu letniego z TSS Polska
Rainbow Tours wyszkoli swoich agentów
Toruń zaprasza do świata zabawek
