Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zapłać za nocleg ile chcesz
W Paryżu w najbliższym czasie 5 hoteli ma wprowadzić możliwość samodzielnej wyceny pokoju przez klienta. Jest to jednak dość ryzykowna oferta.
"Nie obawiam się. Ufam ludziom. 99 proc. gości hotelu zapłaci odpowiednią cenę. Będą wiedzieć, ile jest wart. I rozpoznają jakość dobrych usług. Chodzi o to, by oddać głos klientom, który będą mogli zadecydować o właściwej cenie. Dowiemy się, ile są skłonni zapłacić za oferowany przez nas produkt." - powiedział właściciel Grand Hotel Français - Si-Zyad Si Hochine.
Specjalna oferta nie będzie gościła w obiektach na stałe. Cała akcja ma potrwać około 2 tygodni. Osoby, które chcą skorzystać z oferty muszą zarezerwować nocleg najpóźniej do 10 sierpnia na stronie internetowej projektu.
Podobny pomysł dwa lata temu wykorzystał właściciel jednej z warszawskich restauracji. Na okres miesiąca z menu zostały usunięte wszystkie ceny i klienci mogli regulować płatności za posiłki wedle własnego uznania.
Celem akcji jest przyciągnięcie jak największej ilości klientów, którzy w przyszłości skorzystają z usług obiektów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Sylwester sprzedaje się
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Hotele podrożały w czasie euro 2012 bardziej niż na olimpiadę
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Pierwsze Bombardiery w Eurolocie
Lufthansa rozszerza siatkę połączeń do Ameryki Południowej
planowanie wakacji za granicą, wakacje w Tunezji, na Rodos
Kim jest typowy klient restauracji?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI?
Biuro podróży Explorer odświeża swój wizerunek
Thomas Cook wprowadza nowy koncept hoteli
Starbucks wchodzi na włoski rynek
