Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Zobacz także
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Poznań rusza z promocją na jesień i zimę
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie śląskim
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Rusza kampania promująca austriacki region turystyczny
Narodowe Biuro Promocji Turystyki Austrii austria.info rozpoczyna kampanię promocyjną dla regionu Serfauss-Fiss-Ladis, która ma na celu zachęcenie turystów z Polski do przyjazdu w te okolice.
"Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród alpejskich krajobrazów, i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada nowoczesną infrastrukturę narciarską, jest też znany jako miejsce do wypoczynku z dziećmi. Bogaty program spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia i przyjazne nastawienie do rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Szczególnie mile widziani w regionie są Polacy, dla których region przygotował stronę internetową w j. polskim"- mówi Karolina Arendarska z biura austria.info.
"Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, jak i GDN, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu" - dodaje Arendarska.
Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2015 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w Alpach austriackich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Sphinx otwiera nową restaurację w Gnieźnie
PZOT: Coraz większe spadki sprzedaży
Będą utrudnienia na francuskich lotniskach
Merlin X: Biura nadrabiają zaległości?
W Lublinie powstanie nowy hotel
Singapore Airlines rozszerza code-share z Lufthansą i Swiss
Apelacja od wyroku w sprawie wypadku w Jeżewie
wolny pokój/apartament w środkowej chorwacji
Jakie są wielkanocne plany polskich turystów?
TUI rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Kiedy koniec korków na Zakopiance?
Best Western otworzy nowy hotel w Krakowie
Maroko przedstawia nową strategię dla turystyki
Jakie nowości na lato 2017 przygotował Rainbow?
