Niskokosztowi przewoźnicy ukarani

Wizzair i Ryanair zostali ukarani przez węgierskie władze za niewłaściwe traktowanie pasażerów.


Jak poinformował portal Hungary Today, na Wizzaira została nałożona kara 25 mln forintów (ok. 330 tys. zł) za trudności z kontaktem. Grzywnę uzasadniono tym, że przewoźnik nie informował pasażerów o spóźnieniach samolotu, a także o przysługujących im prawach.

Ryanair został ukarany za 2 loty z Budapesztu do Las Palmas, kiedy to celowo nie zabrał na pokład wszystkich bagażów, a w trakcie pierwszego z nich pasażerowie dowiedzieli się o tym już po lądowaniu. Przy drugim z lotów pasażerowie dostali kilkanaście minut na przepakowanie najpotrzebniejszych rzeczy, a ci, którzy się na to nie zgodzili zostali zmuszeni do rezygnacji z lotu. Ryanair tłumaczył to problemami operacyjnymi. Irlandzki przewoźnik otrzymał 100 mln forintów kary. Wyroki nie są prawomocne, obaj przewoźnicy mogą się od nich odwoływać.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję