Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zobacz także
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Wojna w Izraelu. Przewoźnicy odwołują loty
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę Ryanair
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to zwrócić?
Niskokosztowi przewoźnicy ukarani
Wizzair i Ryanair zostali ukarani przez węgierskie władze za niewłaściwe traktowanie pasażerów.
Jak poinformował portal Hungary Today, na Wizzaira została nałożona kara 25 mln forintów (ok. 330 tys. zł) za trudności z kontaktem. Grzywnę uzasadniono tym, że przewoźnik nie informował pasażerów o spóźnieniach samolotu, a także o przysługujących im prawach.
Ryanair został ukarany za 2 loty z Budapesztu do Las Palmas, kiedy to celowo nie zabrał na pokład wszystkich bagażów, a w trakcie pierwszego z nich pasażerowie dowiedzieli się o tym już po lądowaniu. Przy drugim z lotów pasażerowie dostali kilkanaście minut na przepakowanie najpotrzebniejszych rzeczy, a ci, którzy się na to nie zgodzili zostali zmuszeni do rezygnacji z lotu. Ryanair tłumaczył to problemami operacyjnymi. Irlandzki przewoźnik otrzymał 100 mln forintów kary. Wyroki nie są prawomocne, obaj przewoźnicy mogą się od nich odwoływać.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kary dla przewoźników
[2018-09-28 10:45 83.12.119.*]
kolejne oszustwa Ryanaira ... odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Pomorscy radni przeciwni podwyżce cen opłat lotniskowych
Hotel Senator dołącza do Fundacji Polskie Hotele Niezależne
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: wykorzystajmy możliwości jakie daje program szczepień
Ryanair zniesie opłatę za zmianę rezerwacji
Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?
Nowa atrakcja turystyczna w województwie kujawsko-pomorskim
Wizz Air zapowiada nowe trasy z polskich lotnisk
Konferencja poświęcona nowoczesnym technologiom w hotelarstwie i gastronomii
Fundacja Hotele dla Medyków przekazała 100 tys. zł dla szpitala MSWiA w Warszawie
Islandia obawia się tłumów turystów
Lotnisko w Pyrzowicach obrośnie zielenią
IATA: rządy muszą zrobić więcej aby przywrócić podróże
Touroperator Roku wybrany na Tour Salonie
Wybuch wulkanu Stromboli: Ofiara śmiertelna i zaginieni
TUI zamknie ponad 160 salonów w Wielkiej Brytanii
PIT podsumowuje zimowe wyjazdy
Rzecznik MŚP: Najwyższy czas zakończyć lockdown
Wiceminister rozwoju o terminie wprowadzenia bonów turystycznych
TUgether chce zbadać kondycję przemysłu spotkań
SUPER OFERTA LAST MINUTE KENIA HISZPANIA EGIPT