Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Piwa Grupy Żywiec w lokalach Sfinks Polska
Sfinks Polska, spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, wprowadziła w swoich sieciach piwa alkoholowe i bezalkoholowe Grupy Żywiec. Oznacza to operacyjne wdrożenie umowy podpisanej w kwietniu 2018 r., w wyniku której Grupa Żywiec będzie głównym dostawcą tych produktów do sieci Sfinksa w kolejnych latach.
W ramach długofalowej współpracy z Grupą Żywiec, w naszych restauracjach pojawiły się produkty z portfolio tego partnera. Pod hasłem "Smakuj Ż w restauracjach Sphinx" proponujemy też klientom wybrane warianty piwa Żywiec w zestawach z daniami. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na uatrakcyjnienie oferty dla naszych gości - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.
Sfinks Polska i Grupa Żywiec współpracują ze sobą od 2017 roku, kiedy Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce pod szyldem Piwiarnia Warki. W kwietniu tego roku spółki podpisały wieloletnią umowę w zakresie dostaw produktów z oferty Grupy Żywiec m.in. do restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK. Od połowy listopada w lokalach sieci Sfinks Polska dostępne są piwa marek Żywiec (w wariantach Lager, Białe, APA, Porter), Heineken i Desperados oraz Dziki Sad. W ramach "Strefy Zero" na klientów czekają piwa bezalkoholowe Żywiec 0.0% i Warka Radler 0.0% w trzech smakach.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Greckie porty lotnicze obsługują coraz więcej pasażerów
Nowe połączenie autobusowe do Katowice Airport
Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
Gowin: Chcemy nadać bonowi turystycznemu trwały charakter
Branża spotkań gotowa do działania, lecz skrępowana limitami
Komisja Europejska przedstawiła strategię rozwoju transportu
Tarcza antykryzysowa osłoni przedsiębiorców?
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
Uzupełnienie odpływu pracowników wyzwaniem dla turystyki
POLREGIO przystąpiło do klastra Luxtorpeda 2.0.
Wyłoniono Mistrza Polskiej Wódki
Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej
Wenecja idzie dalej z restrykcjami
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego
Zarażenie chorobą przez owada w pracy - co warto wiedzieć
Przewoźnik lotniczy wstrzymuje reklamę w amerykańskich mediach
Listopad na lotniskach stosunkowo spokojny
