Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach
Obecnie największym wyzwaniem dla turystyki jest odbudowa ruchu zagranicznego, szczególnie w tak ważnych ośrodkach jak Kraków. W tym celu Województwo Małopolskie wraz z Miastem Kraków w kooperacji z Małopolską Organizacją Turystyczną w roli Lidera, przygotowało projekt "Małopolska - cel podróży". Projekt realizowany jest w całości z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, a jego budżet wynosi 16 000 000,00 zł. Wszystkie zadania zaplanowane w projekcie zostaną zrealizowane do końca 2023 r.
Głównym celem kampanii jest promocja Krakowa i Małopolski na arenie międzynarodowej. Początkowo zaplanowano działania na rynku niemieckim i brytyjskim, a w dalszej perspektywie także na rynkach austriackim, szwajcarskim, włoskim, skandynawskim i amerykańskim. Zakres działań jest bardzo szeroki, realizowane będą między innymi ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE czy też stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim.
Już w 2021 roku powstała koncepcja kreatywna wraz z briefem strategicznym, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind. Gościnność to słowo klucz oraz punkt wyjścia całej koncepcji. Gościnność to na pewno coś, co wyróżnia Polskę w ogóle - i to nie jest zaskoczenie. Ale Małopolskę wyróżnia także otwartość, czyli coś znacznie więcej. Autorzy kampanii chcą podkreślać tę otwartość nie tylko przez ludzi, krajobrazy czy znane i mniej znane symbole. Jednym z najważniejszych elementów wybranej kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: "Wide open "/"Unglaubliche vielfalt ".
W oparciu o koncepcję kreatywną powstało szereg materiałów w tym m.in. charakterystyczne kolaże, spoty promocyjne czy też landing page i media społecznościowe. Wszystkie elementy będą wykorzystywane podczas szerokiej kampanii promocyjnej w Internecie, która ruszyła
1 maja! Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania dedykowana jest turyście indywidualnemu, ale nie zapomniano także o branży turystycznej. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrzemy z promocją Krakowa i Małopolski także do klienta biznesowego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Duży wzrost ilości wyjazdów
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Czy spadek tureckiej liry powinien cieszyć polskich turystów?
Oficjalna inauguracja Emirates Flight Training Academy
Zakaz noszenia bikini na plażach w Dubaju
Rada UE podjęła decyzję w sprawie wiz dla Ukraińców
Rekomendacje Poland Convention Bureau przedłużone
Zmiany w turystyce przyjazdowej do Nowej Zelandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza upadłość
PHH apeluje do sieci hotelowych o wycofanie się z Rosji i Białorusi
Compensa ubezpiecza turystów z nowym ubezpieczeniem
Katastrofa na azjatyckim lotnisku
Poznań wysoko w konkursie European Best Destination
Największy europejski właściciel hosteli otworzy obiekt w Polsce
Cypr przestanie wymagać testów od zaszczepionych turystów
Nowe udogodnienie dla pasażerów w Kraków Airport
IATA i ACI Europe przekonują, że ograniczanie podróżowania nie daje żadnych pozytywnych efektów
ETC: Europejska turystyka nabierze rozpędu
Modlin zostanie dokapitalizowany
Gdzie można jeździć na nartach?
Białowieża - Pizzeria Siciliana >> UNIKAJCIE
