Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Opiekun Cypr 6.08
- SPECJALISTA ds. TURYSTYKI AGENCYJNEJ (Kraków)
- Praca w biurze podróży w Warszawie - od zaraz
- PILNIE POSZUKIWANY!! Animator Czasu Wolnego -...
- Specjalista ds. Turystyki - CH Westfield Arkadia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Gdańsk
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. Turystyki - Kielce
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...

Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach
Obecnie największym wyzwaniem dla turystyki jest odbudowa ruchu zagranicznego, szczególnie w tak ważnych ośrodkach jak Kraków. W tym celu Województwo Małopolskie wraz z Miastem Kraków w kooperacji z Małopolską Organizacją Turystyczną w roli Lidera, przygotowało projekt "Małopolska - cel podróży". Projekt realizowany jest w całości z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, a jego budżet wynosi 16 000 000,00 zł. Wszystkie zadania zaplanowane w projekcie zostaną zrealizowane do końca 2023 r.
Głównym celem kampanii jest promocja Krakowa i Małopolski na arenie międzynarodowej. Początkowo zaplanowano działania na rynku niemieckim i brytyjskim, a w dalszej perspektywie także na rynkach austriackim, szwajcarskim, włoskim, skandynawskim i amerykańskim. Zakres działań jest bardzo szeroki, realizowane będą między innymi ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE czy też stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim.
Już w 2021 roku powstała koncepcja kreatywna wraz z briefem strategicznym, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind. Gościnność to słowo klucz oraz punkt wyjścia całej koncepcji. Gościnność to na pewno coś, co wyróżnia Polskę w ogóle - i to nie jest zaskoczenie. Ale Małopolskę wyróżnia także otwartość, czyli coś znacznie więcej. Autorzy kampanii chcą podkreślać tę otwartość nie tylko przez ludzi, krajobrazy czy znane i mniej znane symbole. Jednym z najważniejszych elementów wybranej kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: "Wide open "/"Unglaubliche vielfalt ".
W oparciu o koncepcję kreatywną powstało szereg materiałów w tym m.in. charakterystyczne kolaże, spoty promocyjne czy też landing page i media społecznościowe. Wszystkie elementy będą wykorzystywane podczas szerokiej kampanii promocyjnej w Internecie, która ruszyła
1 maja! Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania dedykowana jest turyście indywidualnemu, ale nie zapomniano także o branży turystycznej. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrzemy z promocją Krakowa i Małopolski także do klienta biznesowego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wypadek polskiego autokaru w
eTravel dołącza do programu
Itaka przywraca siatkę
Dział hotele, pensjonaty:
eTravel dołącza do programu
Hotel Senator dołącza do Fundacji Polskie Hotele
Accor zapowiada nowy hotel w bułgarskim
Starsze aktualności:
Wyniki finansowe Enter Air za 2021
Rośnie popularność wyjazdów pod
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Czy spadek tureckiej liry powinien cieszyć polskich turystów?
Oficjalna inauguracja Emirates Flight Training Academy
Katastrofa na azjatyckim lotnisku
Poznań wysoko w konkursie European Best Destination
Największy europejski właściciel hosteli otworzy obiekt w Polsce
Cypr przestanie wymagać testów od zaszczepionych turystów
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
PHH apeluje do sieci hotelowych o wycofanie się z Rosji i Białorusi
IATA i ACI Europe przekonują, że ograniczanie podróżowania nie daje żadnych pozytywnych efektów
ETC: Europejska turystyka nabierze rozpędu
Modlin zostanie dokapitalizowany
Przewoźnik lotniczy ogłasza upadłość
Jaki wpływ będzie miał rozpoczynający się okres przejściowy Brexitu na podróże?
Nowe udogodnienie dla pasażerów w Kraków Airport
Zakaz noszenia bikini na plażach w Dubaju
Rada UE podjęła decyzję w sprawie wiz dla Ukraińców
Rekomendacje Poland Convention Bureau przedłużone
Zmiany w turystyce przyjazdowej do Nowej Zelandii
Strajk instytucji kulturalnych w Attyce
Białowieża - Pizzeria Siciliana >> UNIKAJCIE
