Lepsza punktualność PLL LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT pochwaliły się wskaźnikiem punktualności. W ciągu ostatnich 30 dni wskaźnik punktualności w PLL LOT osiągnął ok. 72 proc., a wskaźnik regularności wyniósł 99,3 proc.


Jak podał przewoźnik, w porównaniu z czerwcem br. wskaźnik punktualności wzrósł o ponad 10 punktów proc. W sierpniu znacząco poprawiliśmy wskaźniki punktualności i regularności, osiągając w tym zakresie lepsze wyniki niż wiele innych linii lotniczych. Wrzesień wygląda pod tym względem jeszcze lepiej - mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT-u.

W ciągu kilku tygodni LOT osiągnął regularność na poziomie powyżej 99 proc. a ostatni tydzień operacji był dotychczas najlepszym okresem od początku 2018 roku pod względem regularności wykonywanych połączeń - z wynikiem sięgającym powyżej 99,5 proc.

Jak wynika z naszego raportu w okresie 1-31 sierpnia br. wskaźnik punktualności sięgnął nieco ponad 66,5 proc., a średni czas opóźnienia zmniejszył się do 32 min. W sierpniu LOT obsłużył ponad 11,4 tys. lotów, odwołując 270 rejsów. Samoloty obsługujące dwa połączenia zawróciły do portu wylotu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję