
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Serwisy społecznościowe zyskują coraz większą popularność wśród internautów. To zjawisko postanowiły wykorzystać linie lotnicze KLM
Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe. Teraz klienci przewoźnika na całym świecie, którzy korzystają z Twittera oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem przez wybrany przez siebie kanał społecznościowy.
W ubiegłym roku KLM zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM integruje swój serwis z platformą Twitter, a także jest pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Nowa usługa jest dostępna dla klientów z Polski, rezerwujących bilety na www.klm.pl od wtorku, 25 czerwca.
Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę ponad dwa tygodnie temu kilka dni temu i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowch KLM na całym świecie.
Podobnie jak w przypadku Facebook Messenger, za pośrednictwem Twittera i WeChat pasażerowie mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu na stronie internetowej przewoźnika. Oprócz tego w odpowiednim momencie pasażerowie otrzymają przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której można używać na lotnisku posługując się telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. Dodatkowo poprzez preferowany komunikator social media można skontaktować się z Działem Obsługi KLM, który jest czynny całą dobę.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu na stronie klm.pl należy zaznaczyć, z której platformy społecznościowej chcemy korzystać: Messenger, Twitter, czy WeChat. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z KLM w dowolnym momencie podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Cypr zniesie zakaz podróżowania dla 56
Zimowi turyści jeżdżą nie tylko w
Lotnisko w Łodzi zostanie wystawione na
Europa Ubezpieczenia rozszerza zakres ubezpieczenia KR o
Dział transport:
Rusza Tarcza Finansowa PFR
Lotnisko w Łodzi zostanie wystawione na
WTTC: podróże powinny być dostępne nie tylko dla
Rada Przedsiębiorczości apeluje o wspieranie szczepień w
Starsze aktualności:
KE podjęła decyzję w sprawie pomocy publicznej dla
Nadzieja na załatanie tzw. tarczy dla
Grecja wprowadziła nowe środki
Kierunki greckie tańsze niż przed
Nieco dziurawa tarcza dla turystyki trafi do
Do Sejmu trafił projekt ustawy pomocowej dla
TUI na minusie w drugim
Jak koronawirus wpłynął na decyzje Polaków wyjeżdżających na
Niepewność rządzi na rynku
Wizz Air otwiera nową bazę i zapowiada z niej nowe połączenie do
Koronawirus w wakacje: zakażeń przybywa, ale coraz mniej przypadków
TUI dostanie jeszcze większą
Kolejne kraje przywracają restrykcje dla przyjeżdżających z
Brytyjska grupa turystyczna zakończyła
Komisja Europejska zatwierdziła niemiecki program pomocy portom
Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej odwołany
Wybory w Turcji - ryzyko dla polskiej turystyki wyjazdowej?
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Dobra pierwsza połowa roku dla niemieckiej turystyki przyjazdowej
Koniec ze sprzedażą alkoholu w centrum Krakowa
Tunezja i ZEA na liście rajów podatkowych - będą konsekwencje dla przedsiębiorców?
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
Wypadek polskiego autokaru na Litwie
Po majówce klienci częściej odwiedzą biura podróży?