Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Serwisy społecznościowe zyskują coraz większą popularność wśród internautów. To zjawisko postanowiły wykorzystać linie lotnicze KLM
Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe. Teraz klienci przewoźnika na całym świecie, którzy korzystają z Twittera oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem przez wybrany przez siebie kanał społecznościowy.
W ubiegłym roku KLM zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM integruje swój serwis z platformą Twitter, a także jest pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Nowa usługa jest dostępna dla klientów z Polski, rezerwujących bilety na www.klm.pl od wtorku, 25 czerwca.
Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę ponad dwa tygodnie temu kilka dni temu i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowch KLM na całym świecie.
Podobnie jak w przypadku Facebook Messenger, za pośrednictwem Twittera i WeChat pasażerowie mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu na stronie internetowej przewoźnika. Oprócz tego w odpowiednim momencie pasażerowie otrzymają przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której można używać na lotnisku posługując się telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. Dodatkowo poprzez preferowany komunikator social media można skontaktować się z Działem Obsługi KLM, który jest czynny całą dobę.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu na stronie klm.pl należy zaznaczyć, z której platformy społecznościowej chcemy korzystać: Messenger, Twitter, czy WeChat. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z KLM w dowolnym momencie podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
Ile cudzoziemcy wydawali w Polsce?
Lufthansa: mniej połączeń w sezonie zimowym
Nowe wydarzenie dla branży MICE
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
