Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Wirtualny Poznań za pół ceny dotarł do ponad 100 tysięcy osób
Zakończył się trzynasty "Poznań za pół ceny 2020". Ze względu na epidemię koronawirusa akcja odbywała się w internecie i trwała od 2 do 10 maja. W ofercie znalazły się vouchery na usługi turystyczne w specjalnych cenach, a także wirtualne atrakcje turystyczne.
Ograniczenia związane z walką z pandemią koronawirusa dotknęły branżę turystyczną bardzo szybko i w sposób wyjątkowo dotkliwy. Dlatego organizatorzy akcji zdecydowali się wykorzystać budowaną od ponad dekady markę "Poznania za pół ceny", jako narzędzie wsparcia lokalnej branży turystycznej. W wirtualnej edycji nie zabrakło jednak ani usług turystycznych z rabatem, ani programu turystycznego.
Pomimo sytuacji, w której hotele, lokale gastronomiczne, muzea, instytucje kultury i atrakcje turystyczne w praktyce musiały zawiesić swoją działalność, aż 38 z nich zdecydowało się zaproponować ofertę voucherów w specjalnych cenach do wykorzystania w przyszłość. Wśród ofert znalazły się noclegi od pięciogwiazdkowych hoteli po hostele i apartamenty. Do akcji dołączyły także Brama Poznania, klub piłkarski Lech Poznań czy Muzeum Czekolady. Można było także zamówić wycieczki z poznańskimi przewodnikami.
Tegoroczna edycja była dla nas eksperymentem. Tym bardziej jesteśmy bardzo wdzięczni branży turystycznej, bez której zaangażowania "Poznań za pół ceny" nie mógłby się odbyć - mówi Wojciech Mania z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji.
Wyróżnikiem akcji były wirtualne spacery. Odbywały się każdego dnia akcji na profilu Facebookowym "Poznania za pół ceny". Można było zwiedzić dzięki nim poznańskie Stare Miasto, Ostrów Tumski i Dzielnicę Cesarską, a także zajrzeć do Muzeum Broni Pancernej czy Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach. Dużym powodzeniem cieszył się nietypowy spacer-niespodzianka po Rondzie Kaponiera. Łącznie wszystkie 9 spacerów dotarło do ponad 113 tysięcy internautów. Uzupełnieniem było ponad 23 zwiedzań on-line i 14 inicjatyw towarzyszących lub partnerskich.
Dzięki współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Berlinie akcja zyskała dodatkową promocję na rynku niemieckim. "Poznań za pół ceny" był wspierany także przez inne ZOPOT-y i placówki zajmujące się promocją Polski zagranicą.
Ze względu na ograniczenia w zagranicznym ruchu turystycznym w tym roku skupiamy się na turystyce krajowej, jednak zależy nam również na utrzymaniu działań promocyjnych na rynkach zagranicznych, które zawsze były istotne dla poznańskiej turystyki. Dlatego cieszymy się, ze wśród nabywców voucherów znaleźli się także turyści z zagranicy - tłumaczy Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.
Czas akcji zbiegł się z wprowadzaniem drugiego etapu znoszenia obostrzeń związanych ze stanem pandemii. W tygodniu, w którym odbywał się 13. "Poznań za pół ceny" zaczęło się otwierać coraz więcej hoteli, instytucji i atrakcji turystycznych. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, będąca organizatorem akcji planuje już kolejne działania wspierające poznańską turystykę w okresie wychodzenia ze stanu pandemii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Co przyciąga arabskich turystów do
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
ESky.pl: Polacy nie przestają podróżować
Ryanair przewiózł w listopadzie ponad 10 mln pasażerów
Katowice podbiły serca zagranicznych podróżnych?
Turyści w Warszawie - ilu przyjeżdża, ile wydają, co ich interesuje?
Traveldata: Wpływ sytuacji TUI na natężenie konkurencji na rynku polskim
Pyszne.pl wprowadza kartę debetową dla klientów korporacyjnych
PIT prosi Rzecznika MŚP o interwencję w sprawie Tarczy Finansowej
Zamknięto popularną drogę tranzytową na Słowacji
Ryanair wprowadzi 17 nowych tras z Polski
Nocowanie.pl rusza z nową kampanią
Na Lotnisku Chopina otwarto punkty testów na COVID-19
ITD podsumowuje akcję`Bezpieczny Autokar`
LHG inwestuje w sieć hoteli butikowych
Dubaj bliski przedpandemicznych wyników
Novasol wprowadza nowy kierunek
Kontrole na granicach w Portugalii w związku z wizytą papieża
OROT nagradza najlepsze produkty turystyczne na Opolszczyźnie
UNWTO: Początek roku przyniósł turystyce pewne ożywienie
Nowoczesna technologia znajdzie szersze zastosowanie w turystyce?