TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Które kierunki uznano za najciekawsze dla turystyki biznesowej?

Jakie kierunki są najlepsze patrząc pod kątem turystyki biznesowej? A jakie mają szansę zostać takimi w przyszłości?


Sieć Global DMC Partners, skupiająca ponad 500 firm z sektora DMC, opublikowała Global Destination Index 2017 w którym prezentuje najlepsze kierunki dla sektora MICE.

Za najlepszą destynację biznesową, wskazano Meksyk, a konkretnie Cabo San Lucas i Riwierę Majów. Najlepsze 10 kierunków prezentuje się następująco:

  1. Meksyk (Cabo i Riwiera Majów)
  2. Włochy (Rzym)
  3. Zjednoczone Emiraty Arabskie (Dubaj)
  4. Bahamy
  5. Grecja (Ateny)
  6. Hiszpania (Barcelona i Madryt)
  7. Francja (Paryż)
  8. Kostaryka
  9. Austria (Wiedeń)
  10. Szwajcaria


Spotkania biznesowe, podróże motywacyjne, czy konferencje mają ogromny wpływ na gospodarkę światową. Pomagają one ułatwić bezpośrednią interakcję w celu budowania silniejszych i bardziej dochodowych relacji biznesowych, a także przyczyniają się w znacznym stopniu do rozwoju gospodarki na poziomie lokalnym. Wiele z wymienionych kierunków cieszyło się popularnością już od kilku lat kilku lat, jednak jest kilka miejsc, których popularność dynamicznie wystrzeliła. Mam na myśli takie miejsca jak Kolorado, Grecja, Kostaryka, Szwajcaria, czy Meksyk - powiedziała prezes Global DMC Partners, Catherine Chaulet.

Autorzy rankingu pokusili się także na stworzenie listy miejsc, których popularność może wzrosnąć w 2018 roku. Przewidywania te oparto na liczbie liczbie spotkań lub incentive-ów, które są bliskie finalizacji. Wśród tych kierunków została wymieniona także Polska.

Ameryka Północna
  • Boston,
  • Montreal,
  • Park City,
  • Puerto Rico
  • Seattle


Ameryka Południowa
  • Brazylia


Afryka
  • Maroko


Europa
  • Chorwacja
  • Irlandia
  • Malta
  • Polska
  • Portugalia


Azja
  • Indonezja (Bali)
  • Kambodża
  • Wietnam


Jest tak wiele niesamowitych miejsc na całym świecie, o których nie wszyscy myślą w kontekście konferencji, spotkań biznesowych czy wyjazdów incentive. Ale po przeprowadzeniu rozpoznania, meeting plannerzy dochodzą do wniosku, że te miejsca są idealne z wielu ważnych powodów, takich jak, dostępność komunikacyjna, niewygórowane ceny, czy szereg doświadczeń, które są unikalne dla tego konkretnego kierunku - dodała Chaulet.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję