Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków - specjalista d/s turystyki i ubezpieczeń
- Przewodnik w Gdańsku
- Poszukuje 2 autokarow na wyjazd do Chorwacji...
- Pilot 10-14.06 Bruksela-Paryż-Berlin
- wychowawca i kierownik wypoczynku
- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI REZERWACJI
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pilotaż ze Złotoryji / 14 i 15 czerwiec
- Rekrutacja LATO 2023 - instruktor windsurfingu
- Konsultant ds. turystyki


KLM pomoże pasażerom w pakowaniu
Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci holenderskiego przewoźnika będą mogli spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta.
Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą. Można usłyszeć w nim głos BlueBota (w skrócie BB) - bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM Bluebot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie "BB" z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie - pomoc w pakowaniu.
Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim.
Praktyczne użycie serwisu możemy zobaczyć w specjalnie przygotowanym przez KLM filmie.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Radomskie lotnisko traci
Parking przy lotnisku - ważne
Polacy widzą wzrost cen podróży, ale będą
Dział transport:
Nowy kierunek z wrocławskiego
Leo Express wzmacnia
Enter Air sprowadza kolejne samoloty i pokazuje dobre
Starsze aktualności:
Gdańsk stworzy Park&Ride na czas Jarmarku św.
Itaka otwiera spółkę na
Od dziś PFR udostępnia decyzje o umorzeniu zwrotów z Tarczy
IATA: Powrót zasady 80-20
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w
Chorwacja: ostatnie wakacje z
Polskie miasta wśród lokalizacji z największym przyrostem
Wyjazdy do Grecji tańsze niż przed
Linie lotnicze zwróciły pieniądze za pół miliona voucherów za loty odwołane z powodu
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw
IATA: ożywienie podróży lotniczych
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem
Dojazd do Dubrownika będzie
Cypr przywraca obowiązek noszenia maseczek w zamkniętych
Turcja zakończy rok z turystycznymi rekordami?
Linie Emirates opracowują nową aplikację
Barmani zmierzyli się w World Class Competition
UNWTO ogłasza konkurs dla startupów działających w turystyce wiejskiej
Katastrofa chińskiego samolotu
Ateny notują spadek satysfakcji turystów
Na ferie zimowe tylko na czterech kółkach
Włochy i Hiszpania zniosą obowiązek noszenia maseczek w otwartych przestrzeniach
Mniej problemów z nieuczciwymi pracodawcami
Lepsza sprzedaż wyjazdów, a co z cenami?
Wiele odwołanych lotów w święta
Kolejne inwestycje w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Air France i KLM chcą wznowić loty do Polski
Emirates testuje nowe udogodnienie dla pasażerów
Amerykańska agencja bada awaryjne lądowanie LOT-u w Nowym Jorku
Polskie miasto pierwsze w rankingu