Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
KLM pomoże pasażerom w pakowaniu
Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci holenderskiego przewoźnika będą mogli spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta.
Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą. Można usłyszeć w nim głos BlueBota (w skrócie BB) - bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM Bluebot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie "BB" z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie - pomoc w pakowaniu.
Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim.
Praktyczne użycie serwisu możemy zobaczyć w specjalnie przygotowanym przez KLM filmie.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Dział transport:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Turcja zakończy rok z turystycznymi rekordami?
Katastrofa chińskiego samolotu
Ateny notują spadek satysfakcji turystów
Na ferie zimowe tylko na czterech kółkach
UNWTO ogłasza konkurs dla startupów działających w turystyce wiejskiej
Turystyczny Fundusz Pomocowy aktywowany
Wiele odwołanych lotów w święta
Kolejne inwestycje w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Air France i KLM chcą wznowić loty do Polski
Włochy i Hiszpania zniosą obowiązek noszenia maseczek w otwartych przestrzeniach
