Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
DZT promuje wyjazdy zdrowotne
Globalna kampania komunikacyjna German.Spa.Tradition. podejmuje trend dobrego samopoczucia i zwracanie uwagi na zdrowie.
Według badania przeprowadzonego w lutym przez Europejską Komisję Turystyki dla 66 procent Europejczyków planujących wyjazdy, wypoczynek jest najważniejszym motywem podróży, z czego 14,8 procent jest zainteresowanych głównie pobytem na łonie przyrody i aktywnością na świeżym powietrzu, 13 procent kulturą i dziedzictwem kulturowym, 10,2 procent odnową biologiczną i relaksem, a 3,9 procent doznaniami kulinarnymi.
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) reaguje na nowy trend konsumencki uruchomieniem globalnej kampanii komunikacyjnej German.Spa.Tradition. Kampania prezentuje Niemcy jako cel wyjazdów zdrowotnych i wellness. Niemcy mogą poszczycić się wysokimi standardami jakości i wieloletnią tradycją uzdrowiskową.
Swoją kampanią DZT celebruje zarazem 200. rocznicę urodzin Sebastiana Kneippa. Wpływy jego filozofii holistycznej dotyczącej dbałości o zdrowie do dziś są obecne w zabiegach medyczno-terapeutycznych oraz ofertach odnowy biologicznej.
German.Spa.Tradition. ma formę kampanii contentowej, odwołującej się do emocji odbiorców. Kampania jest prowadzona na dziesięciu rynkach europejskich oraz w krajach Zatoki Perskiej. Na początku kampanii w sieci pojawiła się mikrostrona mająca być źródłem inspiracji i informacji, zawiera ona film towarzyszący kampanii oraz informacje o tradycjach uzdrowiskowych w Niemczech. Głównym narzędziem kampanii jest marketing narracyjny (storytelling). Ponadto w działania zaangażowane są ambasadorki i ambasadorzy kampanii, tworzone są biuletyny tematyczne oraz artykuły sponsorowane.
Trzon kampanii stanowi pięć segmentów tematycznych porządkujących szerokie spektrum ofert turystycznych.
- Segment tematyczny Breathe (Oddech) eksponuje różnorodne krajobrazy Niemiec jako przestrzeń dla aktywności na świeżym powietrzu: od wędrówek, biegania, długich spacerów nad jeziorem po leśne medytacje.
- Renew (Odnowa) przedstawia naturalne środki lecznicze, takie jak źródła mineralne i termalne, błoto i pływy morskie, jako podstawę dla szerokiej gamy zabiegów odnowy biologicznej i terapii zdrowotnych.
- Enjoy (Radość) demonstruje, jak tradycyjne kurorty dbają o swoje dziedzictwo w zachowanej eleganckiej architekturze uzdrowiskowej, lokalnych wydarzeniach i wystawach.
- Feel (Uczucie) przedstawia naturalne terapie, które zapewniają siłę i dobre samopoczucie. Należy do nich klasyczna kuracja Kneippa z zastosowaniem zimnej wody.
- Taste (Smak) zwraca uwagę na to, jak ściśle powiązane są ze sobą kulinarna przyjemność i zdrowe odżywianie bez przemysłowo przetworzonej żywności.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Katastrofa chińskiego samolotu
Ateny notują spadek satysfakcji turystów
Na ferie zimowe tylko na czterech kółkach
UNWTO ogłasza konkurs dla startupów działających w turystyce wiejskiej
Turystyczny Fundusz Pomocowy aktywowany
Kolejne inwestycje w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Air France i KLM chcą wznowić loty do Polski
Włochy i Hiszpania zniosą obowiązek noszenia maseczek w otwartych przestrzeniach
Mniej problemów z nieuczciwymi pracodawcami
Lepsza sprzedaż wyjazdów, a co z cenami?
Linie Emirates opracowują nową aplikację
Barmani zmierzyli się w World Class Competition
Emirates testuje nowe udogodnienie dla pasażerów
Zawrócono lot z Grecji do Polski
Amerykańska agencja bada awaryjne lądowanie LOT-u w Nowym Jorku
Polskie miasto pierwsze w rankingu
