TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

DZT promuje wyjazdy zdrowotne

Globalna kampania komunikacyjna German.Spa.Tradition. podejmuje trend dobrego samopoczucia i zwracanie uwagi na zdrowie.


Według badania przeprowadzonego w lutym przez Europejską Komisję Turystyki dla 66 procent Europejczyków planujących wyjazdy, wypoczynek jest najważniejszym motywem podróży, z czego 14,8 procent jest zainteresowanych głównie pobytem na łonie przyrody i aktywnością na świeżym powietrzu, 13 procent kulturą i dziedzictwem kulturowym, 10,2 procent odnową biologiczną i relaksem, a 3,9 procent doznaniami kulinarnymi.
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) reaguje na nowy trend konsumencki uruchomieniem globalnej kampanii komunikacyjnej German.Spa.Tradition. Kampania prezentuje Niemcy jako cel wyjazdów zdrowotnych i wellness. Niemcy mogą poszczycić się wysokimi standardami jakości i wieloletnią tradycją uzdrowiskową.

Swoją kampanią DZT celebruje zarazem 200. rocznicę urodzin Sebastiana Kneippa. Wpływy jego filozofii holistycznej dotyczącej dbałości o zdrowie do dziś są obecne w zabiegach medyczno-terapeutycznych oraz ofertach odnowy biologicznej.

German.Spa.Tradition. ma formę kampanii contentowej, odwołującej się do emocji odbiorców. Kampania jest prowadzona na dziesięciu rynkach europejskich oraz w krajach Zatoki Perskiej. Na początku kampanii w sieci pojawiła się mikrostrona mająca być źródłem inspiracji i informacji, zawiera ona film towarzyszący kampanii oraz informacje o tradycjach uzdrowiskowych w Niemczech. Głównym narzędziem kampanii jest marketing narracyjny (storytelling). Ponadto w działania zaangażowane są ambasadorki i ambasadorzy kampanii, tworzone są biuletyny tematyczne oraz artykuły sponsorowane.

Trzon kampanii stanowi pięć segmentów tematycznych porządkujących szerokie spektrum ofert turystycznych.

  • Segment tematyczny Breathe (Oddech) eksponuje różnorodne krajobrazy Niemiec jako przestrzeń dla aktywności na świeżym powietrzu: od wędrówek, biegania, długich spacerów nad jeziorem po leśne medytacje.
  • Renew (Odnowa) przedstawia naturalne środki lecznicze, takie jak źródła mineralne i termalne, błoto i pływy morskie, jako podstawę dla szerokiej gamy zabiegów odnowy biologicznej i terapii zdrowotnych.
  • Enjoy (Radość) demonstruje, jak tradycyjne kurorty dbają o swoje dziedzictwo w zachowanej eleganckiej architekturze uzdrowiskowej, lokalnych wydarzeniach i wystawach.
  • Feel (Uczucie) przedstawia naturalne terapie, które zapewniają siłę i dobre samopoczucie. Należy do nich klasyczna kuracja Kneippa z zastosowaniem zimnej wody.
  • Taste (Smak) zwraca uwagę na to, jak ściśle powiązane są ze sobą kulinarna przyjemność i zdrowe odżywianie bez przemysłowo przetworzonej żywności.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
niemiecka centrala turystyki dzt turystyka zdrowotna wellness spa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję