Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Poznań poprawia promocję
Pod marką Visit Poznań wystartowała całkowicie nowa odsłona oficjalnego portalu turystycznego Poznania i okolic przygotowana przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną (PLOT). Serwis ma bazować na treściach autorskich i jest przyjazny urządzeniom mobilnym.
Poznań staje się coraz popularniejszymi celem podróży wśród turystów polskich i zagranicznych, notując w 2023 rekordowa liczbę turystów.
Notujemy nieustanne zainteresowaniem aglomeracją poznańską, które przekłada się na zainteresowanie w Internecie. Dodatkowo 80% odwiedzających nasz portal to ruch z urządzeń mobilnych mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.
Dotychczasowa wersja portalu poznan.travel powstała ponad dziesięć lat temu i wymagała znacznych zmian w zakresie estetyki, funkcjonalności, sposobu obsługi, bezpieczeństwa, stabilności działania, uwarunkowań prawnych, zakresu gromadzonych informacji i sposobu ich prezentacji, dostosowania do urządzeń mobilnych oraz dostosowania do odbioru przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Nowy serwis zyskał nową nazwą VisitPoznan.pl i oferuje zarówno informacje praktyczne, jak i opisy najważniejszych atrakcji w mieście i jego okolicach, przygotowane w wersji polskiej i angielskiej. W serwisie nie brakuje autorskich treści i zestawień atrakcyjnych dla turystów, np. top 10 rzeczy, które musisz zrobić w Poznaniu. W tym samym wirtualnym miejscu znajdują się także informacje dotyczące turystyki biznesowej i działalności Poznań Convention Bureau, bezpłatne wydawnictwa czy informacje o działalności samej organizacji.
Portal turystyczny Visit Poznań powstał w ramach zadania publicznego pn. "Nowoczesny portal turystyczny marki Poznań (Polskiej Marki Turystycznej): aktualizacja, modernizacja i popularyzacja narzędzia online służącego promocji i informacji turystycznej" dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0084/2310/ UDOT/DT/BP z dnia 27 czerwca 2023 roku (dofinansowanie w kwocie 170 tys. zł wobec 189 tys zł wartości projektu).
Ważna częścią projektu realizowanego w 2023 roku przez PLOT było wykonanie sesji zdjęciowych i klipów filmowych. Dzięki temu udokumentowano około siedemdziesięciu miejsc i atrakcji z Poznania i okolic, a materiały będą wykorzystywane przez PLOT zarówno w portalu visitpoznan.pl, jak i w promocji turystycznej dodaje Piotr Basiński, menedżer projektu portalu Visit Poznań.
Niestety nowa strona chodzi nieakceptowalnie wolno - ładowanie strony rzędu 30 sekund jest nie do przyjęcia pagespeed.web.dev . Sam adres visitpoznan.pl może być trudny do odnalezienia dla obcojęzycznych turystów i co więcej wyszukując visitpoznan trafiamy na stronę fundacji Visit Poznań. Stara strona o adresie poznan.travel wciąż działa.
Komentarze
Tagi:
Dział atrakcje turystyczne:
Oficjalny start sezonu
Które miasta powinny się
Na czym powinien opierać się rozwój
Bezpieczeństwo w górach zimą: czy polski turysta w końcu odrobił
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Rekordowy, negatywny wpływ cen paliwa na ceny wyjazdów
Brexit: stowarzyszenie touroperatorów uspokaja turystów
Nocowanie.pl: obiekty akceptujące bony turystyczne mają więcej zapytań o noclegi
Wizz Air wprowadza zmiany w polityce bagażowej
Wzrośnie podatek lotniskowy w Wielkiej Brytanii
Co czytaliśmy w minionym roku?
Dokąd latali Polacy w wakacje?
Emirates: Mniej plastiku na pokładzie
Airbnb w Japonii pod znakiem zapytania
Dlaczego Itaka została partnerem TT Warsaw
Branża piwowarska zaniepokojona planami podwyżki akcyzy
Chińskie Hawaje zezwolą turystom korzystać z Facebooka
Nowe restrykcje covidowe w Grecji
Organizatorzy targów apelują do premiera
Przedsiębiorcy turystyczni gotowi na RODO?
Nowe pokolenie to wyzwanie dla turystyki
Lockdown przywrócony w kolejnym województwie
Jak zaprojektować wyjątkowe SPA w hotelu?
Sąd rozstrzygał spór między franczyzobiorcą a franczyzodawcą
