Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za symboliczną złotówkę
Ruszyła akcja promocyjna adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czekają bilety, które są dostępne w specjalnych, niższych cenach.
Dzięki akcji promocyjnej mPay i Mastercard wystarczy kupić bilet je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej. Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca. Teraz jej użytkownicy mogą nie tylko omijać długie kolejki do kas, ale także kupować wejściówki znacznie taniej. Z biletów kosztujących tylko 1 zł może korzystać każdy, kto dokona zakupu przy użyciu aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Celem wspólnej akcji mPay i Mastercard jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.
Akcją objęte są bilety jednorazowe do TPN, których standardowe ceny wynoszą 5 zł (normalne) i 2,5 zł (ulgowe). Użytkownicy mPay mogą korzystać z promocji wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. W ramach jednej transakcji można dokonać zakupu aż 5 promocyjnych wejściówek, np. dla członków rodziny, znajomych czy uczestników grupowej wycieczki.
Letnia inicjatywa mPay i Mastercard nawiązuje do ubiegłorocznych akcji promocyjno-edukacyjnych, które cieszyły się ogromną popularnością wśród pasażerów komunikacji miejskiej - mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Duży wzrost ilości wyjazdów
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział atrakcje turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Łódzka branża turystyczna razem na Wigilii
Turyści zagłosowali na 100 najpopularniejszych atrakcji w Niemczech
Spotkanie w sprawie sytuacji na rynku incentive w dobie epidemii koronawirusa
Średnie ceny wyjazdów do Turcji niższe niż przed tygodniem
Sylwester sprzedaje się dobrze
Rzym wzmacnia ochronę Koloseum
Wizz Air pomoże członkom personelu pokładowego w uzyskaniu licencji pilota
Fly.pl: działania rządu potęgują chaos
Brussels Airlines porozumiał się ze związkami zawodowymi
Polska na cypryjskiej czerwonej liście
Polska turystyka wyjazdowa nie zwalnia tempa
Kraje nadbałtyckie lepiej niż koleją
Tunezja wraca do oferty Thomasa Cooka
Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej na Meetings Week Poland 2019
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Która restauracja zostanie uznana za Polski Skarb Kulinarny?
Rośnie liczba turystów w Małopolsce
Seksturystyka Polek na Bliskim Wschodzie
