Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Testy pierwszego chatbota na lotnisku w Polsce
Chatbot lotniska to wirtualny, interaktywny asystent pasażerów, działający w czasie rzeczywistym. Jego zadaniem jest ułatwienie korzystania z portu, powiadamianie na bieżąco o statusie rejsu oraz pomoc w planowaniu podróży, dzięki zintegrowaniu z popularną wyszukiwarką połączeń. Chatbot odpowiada też m.in. na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów.
Port Lotniczy Wrocław wkracza w nową erę. Jako pierwsze lotnisko w Polsce przygotowuje się do uruchomienia swojego chatbota. Każdy może zostać testerem i wypróbować jego możliwości.
Zakres możliwości lotniskowego asystenta jest niezwykle bogaty. Przygotowanie aplikacji opartej na Messengerze jest na ostatniej prostej, do jej uruchomienia potrzebne są już tylko finalne testy przeprowadzone przez realnych użytkowników. Dlatego port zaprasza kilkadziesiąt osób, które chciałyby wcielić się w rolę testerów.
"Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie" - mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.
Testerem może zostać każdy - niezależnie od tego, czy ktoś akurat wybiera się w podróż lotniczą, czy nigdy jeszcze samolotem nie leciał. Wystarczy zgłosić chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage u Portu Lotniczego Wrocław. Wybrane zostaną te osoby, które w najciekawszy i najbardziej przekonujący sposób uzasadnią, że to właśnie one powinny wypróbować chatbot wrocławskiego lotniska. Czas na zgłoszenie trwa do 4 lutego, do godz. 9.00. Testy potrwają tydzień, zaś testerzy mogą liczyć na nagrody niespodzianki.
Port Lotniczy Wrocław jest pierwszym lotniskiem w Polsce wprowadzającym tego typu aplikację. Co więcej, takie rozwiązanie funkcjonuje na niewielu lotniskach europejskich.
"Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska" - podkreśla Dariusz Kuś.
Lotnisko planuje uruchomienie chatbota w lutym tego roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Expedia z nowym CEO i dodatkowym finansowaniem
Nowe udogodnienie dla pasażerów Kraków Airport
Budowa Wielkiego Muzeum Egipskiego na ukończeniu
Pełna dostępność miejsc turystycznych jednym z priorytetów dla Grecji
Wciąż utrzymuje się rosnąca sprzedaży w biurach podróży
Afrykański przewoźnik lotniczy wznawia działalność
Kopalnia w Wieliczce dostała dotację na prace zabezpieczające
Kto objął stanowisko prezesa spółki odpowiedzialnej za CPK?
Niemiecki pomysł na oswojenie AI
Ryanair trzyma pasażerów w niepewności
UNWTO widzi oznaki odbicia w turystyce
Rząd przedłuża ograniczenia dla hoteli i gastronomii
Powstają studia z zarządzania eventami
Prezes KIT: Turystyka to poważna gałąź gospodarki
W hiszpańskich kurortach brakuje policjantów
Turystka domagała się zadośćuczynienia od przewoźnika za zagubiony bagaż
SOIT: Tarcza PFR 2.0 wyklucza większość organizatorów turystyki biznesowej
Gdańskie lotnisko publikuje wyniki za pierwsze półrocze