Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
ZOPOT promuję Polskę reklamami
Sukces kampanii promocyjnej Polski na platformach Google i YouTube: prawie 4 miliony wyświetleń i rekordowe zaangażowanie w Niderlandach.
Kampania promocyjna Polski, zrealizowana w czerwcu, lipcu i sierpniu br. przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w internecie, wygenerowała prawie 4 miliony wyświetleń, z czego aż 871 tysięcy osób weszło w interakcję z reklamami, skutecznie przyciągając uwagę Holendrów i promując Polskę jako atrakcyjny cel podróży.
Od czerwca do sierpnia br., Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Niderlandów do odwiedzenia Polski. Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich oraz na YouTube. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne okazały się sukcesem, generując prawie 4 miliony wyświetleń oraz wysokie zaangażowanie odbiorców.
W trakcie kampanii, reklamy wygenerowały łącznie 3,92 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu. Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,24%, co oznacza, że prawie milion osób (871 tysięcy) weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania. Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści uważa Dominika Szulc, dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie.
Dane demograficzne pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Niderlandów.
Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15:00 do 21:00, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu dnia pracy. Tego typu kampanie są kluczowe w budowaniu wizerunku Polski jako atrakcyjnego celu podróży - podsumowuje dyr. Szulc.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
ZOPOT promuję Polskę reklamami
[2024-08-27 10:03 167.114.102.*]
Czegoś nie wiem?
Czyżby w ZOPOT Amsterdam już nie działał słynny doradca Pinokia , szczęśliwy posiadacz Executive MBA Collegium Humanum Andrzej Pawluszek ??!! odpowiedz »ZOPOT promuję Polskę reklamami
[2024-08-27 10:27 31.151.107.*]
Super pomysł i znakomity rezultat. Gratulacje! odpowiedz »
AUTOPROMOCJA ???
[2024-08-27 12:58 5.173.153.*]
Ciekawe skąd ten aplauz ?
Jakoś Holendrzy przestali nas odwiedzać... odpowiedz »
ZOPOT promuję Polskę reklamami
[2024-08-30 11:36 83.12.188.*]
Cenna inicjatywa. Szkoda, że branża turystyczna nie otrzymała wcześniej informacji na ten temat. Razem można uzyskać lepsze wyniki - AZP odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Ryanair wprowadza nową usługę transferów
Taksa turystyczna może być odczuwalnym wydatkiem
Przedsiębiorcy turystyczni doradzą Rzecznikowi MŚP
Zbliża się Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
Grecja chce uregulować wynajem mieszkań dla turystów
ESky wchodzi na afrykański rynek
Sprzedaż przyszłorocznych wyjazdów wreszcie ruszyła do przodu?
Macedonia Północna i Albania zrobiły kolejny krok do Unii Europejskiej
Wizz Air ogłasza nowe trasy z Polski
Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji turystycznej
Pierwsi turyści wylądują na Fuerteventurze
Turyści w Grecji wydają coraz więcej
Wizz Air likwiduje kilkanaście połączeń z Polski
Bułgaria i Chorwacja robią krok do strefy euro
UE i Ukraina podpisały umowę lotniczą. Wizz Air zapowiada nowe połączenia
Itaka wprowadza zmiany w systemach rezerwacyjnych
Sylwester w Zakopanem staniał?
Tunezja będzie mieć nowego Ministra Turystyki
Thomas Cook przywróci wyjazdy do Tunezji
