Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła internetową aplikację TurApka E-Certyfikacja Informacji Turystycznej. Za jej pomocą punkty lub centra informacji turystycznej mogą sprawniej przejść proces czterogwiazdkowej standaryzacji poziomu obsługi turystów.
Nowa aplikacja została stworzona do obsługi procesu E-Certyfikacji Informacji Turystycznej i dostęp jest na portalu certyfikacja-it.pot.gov.pl Nowe rozwiązanie pozwala na sprawne i w całości elektroniczne przyjmowanie wniosków, ich weryfikację i nadawanie oceny podmiotom świadczącym usługi informacji turystycznej.
Punkty lub centra informacji turystycznej na terenie całego kraju dobrowolnie wnioskują o bezpłatny udział w procesie standaryzacji w skali od 1 do 4 gwiazdek, określającej najwyższy poziom kryteriów w obsłudze turystów.
Zalety poddania się temu procesowi to m.in.:
- udział w networkingu branżowym
- wzmocnienie pozytywnego wizerunku punktu lub centrum it
- rozwijanie profesjonalizmu istniejących biur obsługi informacji turystycznej (stacjonarnej i cyfrowej) dla turystów
- promocja najlepszych certyfikowanych informacji turystycznych w mediach i serwisie POT
- partnerstwo w ramach Forum Informacji Turystycznej i przy projektach promocyjnych POT
- udział w Konkursie POT pn. Na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce
- udział w szkoleniach branżowych
POT zamierza sprawnie przeprowadzić program certyfikacji do 30 czerwca, tak aby usystematyzować w podobnym czasie standaryzację jednostek informacji turystycznej w całej Polsce. Nowością tej edycji E-Certyfikacji, poza modyfikacją wymogów z zakresu dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami/niepełnosprawnościami oraz kompetencjami kadr, jest również wprowadzony QR kod potwierdzający ocenę zadowolenia przez samych turystów odwiedzających biura informacji turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział centra informacji i promocji:
Wielkopolska stawia na
Kopenhaga z gratisami dla
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Grecja chce uregulować wynajem mieszkań dla turystów
ESky wchodzi na afrykański rynek
Rusza Tarcza Finansowa PFR 2.0
Średnie ceny letnich wyjazdów rosną
WTTC: rekomendacja przywracania ograniczeń dla podróżnych z USA to zły pomysł
Linie Emirates wznawiają współpracę z flydubai
Pierwsi turyści wylądują na Fuerteventurze
Turyści w Grecji wydają coraz więcej
Wizz Air likwiduje kilkanaście połączeń z Polski
Ranking jakości linii lotniczych i lotnisk - Polska poza czołówką
Polacy latają coraz więcej ale szukają okazji cenowych
Remont sejmowej restauracji za miliony
British Airways odwołuje część lotów
Tunezja będzie mieć nowego Ministra Turystyki
Thomas Cook przywróci wyjazdy do Tunezji
Dominikana: darmowe testy antygenowe dla turystów
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji PR
W sobotę startują bony turystyczne
Hotel Aristoteles Beach na Chalchidiki