Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na wyjazdy
Accor publikuje wyniki za 2023 rok
Accor rozszerza działalność
Projekty wielofunkcyjne mają stanowić cenne wsparcie portfolio grupy. Rosnąca popularność sektora markowych rezydencji pozwoli zarabiać grupie na łączeniu najlepszych doświadczeń z hotelarstwa i projektów deweloperskich.
Grupa hotelowa Accor uruchamia Accor One Living - pierwszą w branży wielofunkcyjną platformę integracji innowacyjnych rozwiązań opracowania i eksploatacji szerokiej gamy projektów oraz działań związanych z zarządzaniem markami.
Celem Accor One Living jest wsparcie rozwoju i operacyjności hoteli, funkcjonujących zarówno w modelu franczyzowym, jak i zarządzanym, oraz pozostałych unikalnych projektów grupy, takich jak przestrzenie co-workingowe, obiekty na długoterminowe pobyty czy prywatne kluby. Stworzenie synergii pomiędzy tymi produktami i zarządzanie z poziomu jednego miejsca może znacznie wpłynąć na poprawę wyników finansowych projektu, zapewniając jednocześnie właścicielom hoteli i gościom unikatowe doświadczanie marek grupy.
Accor One Living umacnia pozycję Accor w kategorii markowych rezydencji. Obecnie Grupa posiada ponad 135 projektów rezydencji już funkcjonujących lub będących w fazie rozwoju, zgromadzonych w portfolio 22 marek. Dzięki Accor One Living, grupa planuje otworzyć ponad 125 nowych rezydencji w ciągu najbliższych lat, w tym flagowe hotele takie jak The OWO Residences by Raffles w Londynie, SO/Uptown Dubai Residences i Raffles Residences Boston Back Bay.
Ogromny sukces, jaki odnieśliśmy w kategorii markowych rezydencji i wielofunkcyjnych obiektów, plasując się na pozycji lidera, posłużył za inspirację do stworzenia Accor One Living oraz wyznaczenia nowej ścieżki działań w tym zakresie. Nasze tempo rozwoju zawdzięczamy zróżnicowanemu portfolio atrakcyjnych marek Accor, zaangażowaniu w sukces naszych partnerów oraz ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu, dzięki któremu jesteśmy liderem branży w tworzeniu wysoce pożądanych i angażujących społeczności konceptów - zaznacza Jeff Tisdall, Chief Business Oficer, Accor One Living. - Accor One Living zapewni niezrównaną wartość naszym partnerom inwestycyjnym, kreując niezwykłe miejsca do życia, pracy i zabawy dopasowane do potrzeb nowej generacji właścicieli, gości i podróżników z całego świata.
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor zajął drugie miejsce na świecie w kategorii markowych rezydencji. To istotny sektor dla rozwoju grupy ze względu na rosnącą popularność wielofunkcyjnych projektów i rezydencji w branży hotelarskiej. Według Savills International Development Consultancy, sektor markowych mieszkań odnotował wzrost o 150% w ciągu ostatniej dekady, tworząc ponad 100 000 lokali w 640 projektach na całym świecie.
Dzięki Accor One Living będziemy nadal motywowani przez silne relacje z właścicielami, którzy inspirują podejmowane przez nas projekty deweloperskie dodaje Tisdall. Nasze realizacje oferują równowagę między prywatnością, ekskluzywnością i przywilejami wynikającymi z dostępu do usług i udogodnień znanych oraz lubianych marek Accor. Znaczenie satysfakcji, zadowolenia i lojalności partnerów znajduje odzwierciedlenie w naszym wiodącym w branży programie benefitów dla właścicieli, który przyznaje im status VIP niezależnie od tego, dokąd podróżują w ramach naszej sieci.
Jednym z kluczowych wyróżników Accor One Living jest dostarczanie rozwiązań dla partnerów z sektora hotelarstwa, inwestycji i nieruchomości, zapewniając kompleksowe wsparcie indywidualnych potrzeb, które obejmuje cały cykl życia każdego projektu. Począwszy od fazy planowania, Accor One Living współpracuje ze swoimi partnerami, aby zapewnić dostosowanie projektu, usług i korzyści do potrzeb docelowych nabywców domów. W fazie sprzedaży i marketingu zespół Accor pomaga partnerom komunikować charakter i doświadczenia, które zapewni marka, obsługa i właściciele rezydencji. Wreszcie, w fazie operacyjnej, platforma będzie nadal zapewniać niezbędne wsparcie - zwiększając rentowność hoteli dla partnerów inwestycyjnych i umożliwiając właścicielom domów doświadczenia, które w innym przypadku nie byłyby możliwe.
Zespół Accor One Living składa się z wyjątkowo utalentowanych specjalistów, posiadających wieloletnie doświadczenie w projektach wielofunkcyjnych rezydencji markowych. Dzięki funkcjonowaniu w wybranych obszarach eksperci posiadają wiedzę niezbędną do realizacji strategii na konkretnych rynkach w zakresie inwestycyjnym. Inwestorzy i deweloperzy na rynku nieruchomości od dawna decydują się na współpracę z Accor w celu zwiększenia przychodów, dzięki globalnym platformom sprzedaży i dystrybucji oraz szerokiego portfolio marek grupy.
Accor One Living dodatkowo wspiera partnerów w zakresie rozwoju nieruchomości mieszkaniowych za pomocą specjalnej strony internetowej, która daje potencjalnym właścicielom domów możliwość zapoznania się z portfolio markowych rezydencji Accor na całym świecie i bezpośredniego kontaktu z zespołami sprzedaży i marketingu każdej z nich. Druga platforma wspiera właścicieli markowych rezydencji i partnerów inwestycyjnych narzędziem do marketingu wynajmu prywatnych rezydencji i nieruchomości hotelowych na długoterminowy pobyt. "Apartamenty i wille" to wiodący przykład tego, jak Accor One Living dostosowuje rozwiązania dystrybucyjne do potrzeb prywatnych ofert wynajmu, jednocześnie pozwalając gościom czuć się jak w domu w dowolnym miejscu na świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Orient Express powróci na tory
Zwyczaje Polaków związane z podróżami do Grecji
Stabilna średnia cen noclegów w kwietniu
Branża alkoholowa chce umożliwienia sprzedaży przez internet
Więcej pasażerów obsłużonych przez UIA
Nadzieja na załatanie tzw. tarczy dla turystyki?
Lotnisko w Radomiu czeka drugi przetarg
IGHP: Otwarcie hoteli to krok w dobrym kierunku
Nowa inwestycja znanego polskiego piłkarza
Duże nadzieje, małe szanse na dużą pomoc
Brak rąk do pracy daje się we znaki
Maroko otworzy granice od 15 czerwca
Travelist: Polacy wykorzystali 15 proc. środków z bonu turystycznego
Szał przedświątecznych zakupów w biurach podróży
MSiT bada rynek usług pilockich i przewodnickich
Trwa Fine Dining Week czyli festiwal sztuki restauracyjnej
Rosyjscy przewoźnicy założą firmy w Turcji, aby ominąć sankcje?
Rainbow podsumował ubiegły rok i wskazał podział zysku
Które polskie hotele wyróżnił Michelin?