Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021 roku
Rozpoczynając burzliwy rok 2021, organizacje musiały wprowadzić poważne zmiany w swoich miejscach pracy, protokołach wydarzeń i strategiach komunikacji. Anna Górska, Doradca Zarządu Symposium Cracoviense oraz Członek Zarządu ICCA International Congress and Convention Association wskazuje na pięć najważniejszych lekcji, których stowarzyszenia nauczyły się w ubiegłym roku.
Jak wdrażać i dostosować się do nowych protokołów
Opracowanie planu powrotu do biura i wydarzeń osobistych podczas pandemii było ogromnym przedsięwzięciem. Organizacje stanęły przed górą problemów logistycznych, prawnych i porad zdrowotnych, które zmieniały się wraz z postępem pandemii. W rezultacie organizacje, które w ubiegłym roku odniosły sukces w organizacji działań F2F to te, które nauczyły się szybko dostosowywać i skutecznie komunikować zmiany.
Wiele stowarzyszeń wprowadziło nowe protokoły związane z COVID. W przypadku organizacji wydarzeń F2F niektóre organizacje wdrożyły wymagania dotyczące testów na COVID-19 i szczepień, aby zmniejszyć ryzyko infekcji, podczas gdy inne zdecydowały się na hybrydyzację swoich wydarzeń, aby każdy mógł nadal w nich uczestniczyć.
Jak organizować wydarzenia hybrydowe
Wydarzenia hybrydowe stanowiły kolejne duże wyzwanie: sprawić, by doświadczenie wydarzenia było tak samo wartościowe dla uczestników zdalnych, jak i dla uczestników, biorących udział w evencie osobiście. Organizacje oparły się na wielu rozwiązaniach technologicznych, aby zintensyfikować wrażenia z imprezy, na przykład za pomocą aplikacji mobilnych lub inwestując w nowe wirtualne platformy.
Sposoby na lepszą komunikację z członkami
Pandemia ograniczyła rozmowy twarzą w twarz, prowadząc do mniejszej ogólnej komunikacji i uzależnienia od interakcji online. Komunikacja online usuwa niektóre sygnały niewerbalne i może być łatwo błędnie zrozumiana, więc stowarzyszenia przyjęły bardziej wyrafinowane podejście do komunikacji, wykorzystując takie rozwiązania jak szkolenie swoich liderów, aby lepiej pielęgnowali relacje i nadawali priorytety wiadomościom przekazywanym członkom.
W ubiegłym roku w centrum uwagi znalazła się również inkluzywność, ponieważ organizacje musiały uniknąć stygmatyzacji pracowników, którzy mieli COVID-19 i prowadzić bardziej otwarty dialog na kontrowersyjne tematy w miejscu pracy, aby rozwiązać kwestie sprawiedliwości społecznej. Ponadto niektóre stowarzyszenia zmodernizowały swoje modele członkostwa, aby lepiej dopasować się do zmieniających się potrzeb członków.
Zmiany w procesie rekrutacji
Pandemia zmieniła również sposób, w jaki organizacje zatrudniają pracowników, aby lepiej dostosować się do dzisiejszego środowiska pracy. Niektóre organizacje zignorowały pewne sygnały ostrzegawcze dotyczące zatrudniania, takie jak luki w zatrudnieniu, biorąc pod uwagę, że lockdown zdziesiątkował niektóre branże i doprowadził do masowych zwolnień.
Zdalne rozmowy kwalifikacyjne zmieniły również praktyki zatrudniania, prowadząc organizacje do zapewnienia większej jasności na każdym etapie procesu i większej świadomości tego, kto przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne.
Radości i wyzwania elastycznej przestrzeni pracy
Pandemia dała początek elastycznym formom pracy, takim jak umożliwienie pracownikom wyboru miejsca, w którym chcą pracować i zapewnienie im większej kontroli nad godzinami pracy. Chociaż może to prowadzić do pułapek, takich jak izolacja i trudności w komunikacji, wiele organizacji dostrzegło również zalety: wzrost produktywności, wyższe morale i lepszą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział targi, konferencje, workshop:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Grecja chce przyciągnąć chińskich turystów
Rafał Szlachta dołączył do zarządu European Travel Commision
Prawie połowa wyjazdów zorganizowanych to chartery
Rząd zapowiada dodatkową pomoc dla przedsiębiorców
80 kierunków w letniej siatce połączeń z Wrocławia
Rząd nie pobierze podatku od umorzonego zwrotu pomocy z Tarczy Finansowej
Travenalia 2011 - 26-27 listopada, Kraków
Hotel SPA szkolił z kuchni wegańskiej
Jak wakacje.pl podsumowały sezon 2022
Rośnie ruch, rośnie ilość skarg
Uszkodzona atrakcja we włoskim miasteczku
Tarcza PFR wzbudza wątpliwości Rzecznika MŚP
Ministerialna opłata pogrąży polski cydr?
Lufthansa: ponad 300 mln euro straty w pierwszym kwartale roku