Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Asystent Product Managera
- Pilnie szukam pilota wycieczek
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Wychowawca - kolonie fabularne
- Biuro podróży Click&Go - Specjalista ds. obsługi...
- Specjalista d/s turystyki
- TOURIST - Specjalista w dziale produktu
- Biuro w Białymstoku na stanowisko specjalista ds....
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- http://www.noclegi-relax.com

Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021 roku
Rozpoczynając burzliwy rok 2021, organizacje musiały wprowadzić poważne zmiany w swoich miejscach pracy, protokołach wydarzeń i strategiach komunikacji. Anna Górska, Doradca Zarządu Symposium Cracoviense oraz Członek Zarządu ICCA International Congress and Convention Association wskazuje na pięć najważniejszych lekcji, których stowarzyszenia nauczyły się w ubiegłym roku.
Jak wdrażać i dostosować się do nowych protokołów
Opracowanie planu powrotu do biura i wydarzeń osobistych podczas pandemii było ogromnym przedsięwzięciem. Organizacje stanęły przed górą problemów logistycznych, prawnych i porad zdrowotnych, które zmieniały się wraz z postępem pandemii. W rezultacie organizacje, które w ubiegłym roku odniosły sukces w organizacji działań F2F to te, które nauczyły się szybko dostosowywać i skutecznie komunikować zmiany.
Wiele stowarzyszeń wprowadziło nowe protokoły związane z COVID. W przypadku organizacji wydarzeń F2F niektóre organizacje wdrożyły wymagania dotyczące testów na COVID-19 i szczepień, aby zmniejszyć ryzyko infekcji, podczas gdy inne zdecydowały się na hybrydyzację swoich wydarzeń, aby każdy mógł nadal w nich uczestniczyć.
Jak organizować wydarzenia hybrydowe
Wydarzenia hybrydowe stanowiły kolejne duże wyzwanie: sprawić, by doświadczenie wydarzenia było tak samo wartościowe dla uczestników zdalnych, jak i dla uczestników, biorących udział w evencie osobiście. Organizacje oparły się na wielu rozwiązaniach technologicznych, aby zintensyfikować wrażenia z imprezy, na przykład za pomocą aplikacji mobilnych lub inwestując w nowe wirtualne platformy.
Sposoby na lepszą komunikację z członkami
Pandemia ograniczyła rozmowy twarzą w twarz, prowadząc do mniejszej ogólnej komunikacji i uzależnienia od interakcji online. Komunikacja online usuwa niektóre sygnały niewerbalne i może być łatwo błędnie zrozumiana, więc stowarzyszenia przyjęły bardziej wyrafinowane podejście do komunikacji, wykorzystując takie rozwiązania jak szkolenie swoich liderów, aby lepiej pielęgnowali relacje i nadawali priorytety wiadomościom przekazywanym członkom.
W ubiegłym roku w centrum uwagi znalazła się również inkluzywność, ponieważ organizacje musiały uniknąć stygmatyzacji pracowników, którzy mieli COVID-19 i prowadzić bardziej otwarty dialog na kontrowersyjne tematy w miejscu pracy, aby rozwiązać kwestie sprawiedliwości społecznej. Ponadto niektóre stowarzyszenia zmodernizowały swoje modele członkostwa, aby lepiej dopasować się do zmieniających się potrzeb członków.
Zmiany w procesie rekrutacji
Pandemia zmieniła również sposób, w jaki organizacje zatrudniają pracowników, aby lepiej dostosować się do dzisiejszego środowiska pracy. Niektóre organizacje zignorowały pewne sygnały ostrzegawcze dotyczące zatrudniania, takie jak luki w zatrudnieniu, biorąc pod uwagę, że lockdown zdziesiątkował niektóre branże i doprowadził do masowych zwolnień.
Zdalne rozmowy kwalifikacyjne zmieniły również praktyki zatrudniania, prowadząc organizacje do zapewnienia większej jasności na każdym etapie procesu i większej świadomości tego, kto przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne.
Radości i wyzwania elastycznej przestrzeni pracy
Pandemia dała początek elastycznym formom pracy, takim jak umożliwienie pracownikom wyboru miejsca, w którym chcą pracować i zapewnienie im większej kontroli nad godzinami pracy. Chociaż może to prowadzić do pułapek, takich jak izolacja i trudności w komunikacji, wiele organizacji dostrzegło również zalety: wzrost produktywności, wyższe morale i lepszą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Koszty organizacji spotkań
Małopolskie uzdrowiska zapraszają na I edycję Międzynarodowych Targów Turystyki
Starsze aktualności:
Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych
Wyniki finansowe Enter Air za 2021
Rośnie popularność wyjazdów pod
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Grecja chce przyciągnąć chińskich turystów
Rafał Szlachta dołączył do zarządu European Travel Commision
Ruszyła sprzedaż ofert w ramach Weekend za pół ceny
Co się wydarzy podczas Dnia Turystyki bez Barier?
MROT rozpoczyna kampanię promującą wypoczynek na wsi
Travenalia 2011 - 26-27 listopada, Kraków
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Hotel SPA szkolił z kuchni wegańskiej
Jak wakacje.pl podsumowały sezon 2022
Które linie lotnicze zostały uznane za najbezpieczniejsze?
Rząd zapowiada dodatkową pomoc dla przedsiębiorców
80 kierunków w letniej siatce połączeń z Wrocławia
Rząd nie pobierze podatku od umorzonego zwrotu pomocy z Tarczy Finansowej
TFG: Touroperatorzy mają problem z deklaracjami
